ha|||on Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Men hvorfor ialle dager skulle audi ha fire dører? De prøvde vel å få den til å se mest mulig standard ut. :D Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 finnes det ikke ferdige paneler som på de første bildene? skulle fått tak i sånne glassfiber kopier :) hvordan funksjone har egentlig dørene på disse bilene? Finnes neppe mange kopier av dette her, er heller ikke laget så mange originale biler! Funksjonen? Originalt er både 200 TransAm og 90 IMSA GTO rørramme biler, så dørsidene har vel "klips løs, ta av" funksjon... Vet ikke om folk her har lagt merke til det, men prosjektbilen har gule blinkers foran. Men, det er noe som får meg til å stusse veldig på rumpa til prosjektbilen ift den ekte. Skulle nesten tro rumpa på IMSAen var fra B4 og ikke typ 89. Reset: det er heller ikke 'bare bare' å skaffe seg en IMSA motor. Primært ble disse motorene overhalt og brukt igjen (de har 20t aksjonstid før service), og de som har vært for salg er vel hovedsaklig blitt "svindlet ut" istedenfor å destrueres som de egentlig skulle. Nikdev: Vel, det er ikke nødvendigvis mer vekt i en sedan enn en coupe, og kan kanskje se at Audi fant noen fordeler ved å ha sedan ift coupe hva gjelder aerodynamikk, tekniske muligheter etc for racingmodellen. Nå er jeg litt usikker på IMSA GTO serien, men jeg mener den og baserer seg på siluett-racing som TransAm, men at litt prestanda-teknisk står man friere til å gjøre hva man vil. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Finnes neppe mange kopier av dette her, er heller ikke laget så mangeoriginale biler! Vet ikke om folk her har lagt merke til det, men prosjektbilen har gule blinkers foran. Men, det er noe som får meg til å stusse veldig på rumpa til prosjektbilen ift den ekte. Skulle nesten tro rumpa på IMSAen var fra B4 og ikke typ 89. Reset: det er heller ikke 'bare bare' å skaffe seg en IMSA motor. Primært ble disse motorene overhalt og brukt igjen (de har 20t aksjonstid før service), og de som har vært for salg er vel hovedsaklig blitt "svindlet ut" istedenfor å destrueres som de egentlig skulle. Er det ikke bare en IMSA motor i privat eie i hele verden og den ståri en S2 her i Norge? Stod vell noe om dette i et Gatebil blad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Er det ikke bare en IMSA motor i privat eie i hele verden og den ståri en S2 her i Norge? Stod vell noe om dette i et Gatebil blad. Hehe, nei. Det er feil. Det stemmer at Jørn sin blå S2 (Autopower) coupe har en ekte IMSA motor. Den kjøpte han i Europa, men jeg har selv sett fler motorer, og vet det bl.a. er en hvit baneracing urquattro med Sport quattro bredding/panser/front som har en... Akkurat antallet som finnes er vel litt usikkert pga "svindlingen", så det finnes NEPPE noe offisielle tall om det. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hehe, nei. Det er feil.Det stemmer at Jørn sin blå S2 (Autopower) coupe har en ekte IMSA motor. Den kjøpte han i Europa, men jeg har selv sett fler motorer, og vet det bl.a. er en hvit baneracing urquattro med Sport quattro bredding/panser/front som har en... Akkurat antallet som finnes er vel litt usikkert pga "svindlingen", så det finnes NEPPE noe offisielle tall om det. Okay:) Det er vell neppe noen som vil gå ut med slike tall uansett:) Men har du sett flere motorer i Norge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Vil jeg ikke svare på. Altså, synsing/tipping blir feil. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Hvorfor ønsket Audi å destruere IMSA-motorene? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 I bilverdenen er det jo ofte at prototyper etc som viser nyutvikling destrueres etter bruk. Regner med noe er "godskrevet" som destruert og tas med hjem, sikkert mange løsninger å få til dette da... Blir f.eks. som Sport quattroene med 25 ventilers turbofemmer motorer. Heldigvis er slikt blitt reddet. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 I bilverdenen er det jo ofte at prototyper etc som viser nyutviklingdestrueres etter bruk. Regner med noe er "godskrevet" som destruert og tas med hjem, sikkert mange løsninger å få til dette da... Blir f.eks. som Sport quattroene med 25 ventilers turbofemmer motorer. Heldigvis er slikt blitt reddet. joa, den saken er biff, men hvorfor gjør dem sånt no? Er det for at andre ikke skal kopiere eller? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 Er vel for å unngå lekkasje av yrkeshemmeligheter o.l. Nå har vel dette strengt tatt lite med replikatråden å gjøre! :D Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Haha! Det må være det værste jeg har sett. Var jo på en måte tøft også, av en eller annen merkelig grunn. =P Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Rått! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 dette var sinnsykt! Hvor mye sparkel tok det ikke å på karosseriet på den der glatt og fint. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Sykt!!!! ett spørsmål, noen som vet vekta på den der? :P Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Sykt!!!!ett spørsmål, noen som vet vekta på den der? :P Original IMSA er 1206kg, om det var den du tenkte på. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.