Gå til innhold

Råner-volvon på san andreas:)

Ranger emnet


Larsn

Anbefalte innlegg

få vekk vingen!

 

hehe..har en med å en utn! mn kjørte denne da jeg fant ut jeg skulle knipse noen bilder serru:driving

- Nissan Skyline R33 registrert

- Bmw 320d M Sport 06 mod

(x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla

(x) volvo 945 turbo vinterbil

(x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå har jeg lasta ned imgtool og volvo 240 og er kommet så langt at jeg har fått erstattet bilen som jeg skulle bytte 240n mot, når jeg ska skal starte spillet kommer jeg ca midt i loadinga så stopper hele dritten... hva gjør jeg galt?

Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt

Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt

Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs

Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil

Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden om du har rundet noen av spillene på 15 og 80 timer.. kansje oppdragene men du mangler fremdeles alt for mye til og kalle de rundet... skam deg :) jeg har selv hatt vice city maraton ei uke.. 80 timer på en uke.. var langt ifra rundet.. da hadde jeg i tilegg spilt alle oppdragene fær... alle GTA spillene er vørdt vør eneste krone og har holdbarhet så lenge du gidder og rægge rundt og lage leven og faenskap..

 

Hehe, mente oppdragene ja:D

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller San Andreas i dette øyeblikk, men jeg står fast! Problemet er at jeg faktisk IKKE FINNER et nytt oppdrag! Har ikke runda det. Ekke halvveis en gang. Noen som har hatt samme problemet?

 

På kartet så er det kun et "hjerte"(date dama), "S"(, kjøreskole) og det var det.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

Har ET spørsmål:

Når jeg laster ned biler, hvordan skal jeg få brukt dem i GTA SA?(PC) Hvilken mappe skal jeg legge bilene i? :)

Håper på svar!

Gjerne PM, men kan jo svare her, er sikkert fler som lurer på det?

 

Mvh.

Christer

Volvo 745 91' Turbobil

Toyota Corolla 92' Konebil

VW Caravelle 88' Russebil

Volvo 245 91' Bilcrossbil

Opel Kadett C 78' Bilcrossbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår