mordi87 Skrevet Desember 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2006 Nice:hailvw gleder meg til jeg får tak i en mk3;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Desember 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 fin bil du har skaffet deg.. den lignet veldig mye på golfen min som jeg hadde for noen mnd siden.. derfor var den ekstra tøff;) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 fin bil du har skaffet deg.. den lignet veldig mye på golfen min som jeg hadde for noen mnd siden.. derfor var den ekstra tøff;) bilde av den? :) Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Var det deg jeg traff på i Bieheia på fredags ettermiddag? Tror jeg traff på den gamle sølvgolfen din fem min tidligere også :D Men kan ha vært en annen da, går jo flere i området... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Ja det stemmer det! :) Kan stemme at du traff den grå også;) Fikk et par spark i sida på bilen i går da jeg passerte en gjeng med utlendinger.. Brå bremsa og rygga mot de i full fart. Da klikka de helt og begynte å løpe mot bilen.. Sånt er alltid koselig ;P Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Tok foresten forstillingskontroll på bilen i går ;) Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Irriterende slikt som det der.. Ble det skader? Fikk ei brusflaske på min for en tid tilbake av en idiot på fylla. Heldigvis gikk den ubemerka på bilen, men fan så unødvendig og idiotisk. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Sure greier det der. Får ikke tro det ble altfor mye skader. Husker ei kjerring spytta på bilen min for en tid tilbake, og dere kan tro at det gjorde meg mer enn nok irritert. Da dro jeg rett til bensinstasjonen for å hente papir, deretter snuddde jeg og kjørte opp igjen, bråstoppet bilen og hoppet ut og sa at ei voksen kjerring som du burde ha mer folkeskikk enn at du spytter på bilen til folk! Værsågod å tørk opp igjen, sa jeg. Kan tro hun og de 3 andre som stod der ble rare i trynet da:) Men tørket da opp igjen den dumme kjerringa. Tipper det blir lenge til neste gang hun gjør noe sånt igjen. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 å herregud! skjønner ikke hvorfor folk gjør det der! misunnelige drittfolk imo! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Alltid moro med galninger. Hater folk som ikke kan la ting være i fred altså. Glad jeg ikke har hatt noen sånne episoder enda. Innbrudd eller noe er vel nødt å skje før eller siden... Hvor tok du forstillingskontrollen forresten? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 leit å høre :\ Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Skjedde selv med meg for noen helger siden. Full kjerring som tryna i siden på døra mi. Damer ass sier jeg bareanger2 Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Fin bil du har fått deg Sverre. Grattis! Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Det ble heldigvis ikke noe skader, men er utrolig irriterens fordi om! Marvil: Det er alltid kjedelig:S Var en kjerring som sparka en flaske inn i den gamle bilen min.. Ble jo selvfølgelig bulk =/ Men spiller ikke så mye rolle nå lengre.. ;)hehe xgrape: Tok den på fevikbilverksted. Fikk låne verkstedet på lørdag, så fikk gjort litt småtteri da.. ;) Burny: Er ikke uten grunn at de kalles damer. Hehe.. Autotune: Takker:) Hvordan går d med golfen din da? Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Golfen ble solgt til Trondheim forrige onsdag, så jakter nå på ny bil. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg