Gå til innhold

senkesett??

Ranger emnet


tonih

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Styling-tech ja. Der jeg har tenkt å bestille til min også.

 

Da kan du sikkert ta settet mitt da hvis du skal ha 60/35. Han pratet om at dem passa om hverandre da jeg bestilte på typ 44, 100 c4 og a6. Netbutikken hans var ikke helt top notch når det gjalt senkesett til Audi typ 44 & c4. Mye forvirring der..

 

Bilen min kondemneres så får ikke bruk for det. Mulig det er bestilt, er ikke sikkert. Har sagt i fra at jeg har avbestilt det, men ikke hørt noe fra han på mail.

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør

 

Bilen min kondemneres så får ikke bruk for det. Mulig det er bestilt, er ikke sikkert. Har sagt i fra at jeg har avbestilt det, men ikke hørt noe fra han på mail.

 

Huff då:(

 

Var brannen såpassa alvorlig. Har du noken bilplanar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff då:(

 

Var brannen såpassa alvorlig. Har du noken bilplanar?

 

Skadetaksten ble på 40000+.. for noen brente ledninger.

 

Blir davel ny Audi med Quattro ;) Frister med S4 eller en eldre 200, men ser ikke bort fra at det blir enda en Audi 100Q. Har vurdert å lukta litt på BMW og, men når man jo først har smakt på Audis 4x4...

 

Må få vite hva jeg får igjen for bilen og. Tenker det kommer inn et tilbud på en nissepris desverre

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va hos autospar i stavanger og fikk meg senkesett di hadde ikke annet enn 40 - 30 til min bil :( har fått det på nå men ikke heilt imponert ennå håpe det synker

 

Ta noen bilder da... Vil gjerne se:???:

1996 Audi A6 2,6

2001 Audi A6 1,9tdi

93 Audi S4 Avant http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=11831

96 Audi A6 2,6 Quattro(X)

85 Audi 90 2,2(X) http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skall se om eg ikke får tatt noen bilder i mårra etter storreingjøringen.

Vil ikke legge ut bilder av bilen nå full av olje å shitt, Etter all skruingå åsså har eg fått kjifta ud blinklysa i dag. Med fine blanke, eller framme og på sidekjermene.

skall prøve og sote blinklysa bag i mårå, forbaska selle ikke ferdige lykter bag :(

 

Så nå leide eg ette resten :)

 

blir nokk carputer og felger og sånn småknask ettersom lønningane kjeme inn.

 

:peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De røde er jo ikke dyr om du kjøper dem nye heller... Eller ikke så veldig dyre i alle fall..

 

850 per stk da jeg kjøpte mine. Blir 1700 kroner for lyker. Kunne fått kjøpt mine S6 sedanlykter billig, men den ene har en sprekk i seg.. så det er vel ikke så interessant? Festene i samme lykta i karosseriet har også knekt av, men dem sitter som støpt på bilen likevel.

 

Hvis det er interessant kan jeg skru dem av..

 

Lagre bildet og zoom inn så ser du ripa..

CIMG0971.jpg

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å sei det sånn. eg e mar hyppe på den vingå di :)

 

ska du ha for den ?

 

har kjøpt rø sotespray så blir nokk te at eg soter di blei ikke gale på den forje bilen min så. har ein kamerat som har litt roen på sprayboxer. men er helt enig blir det fiasko så må me bare vaska det vekk å prøva på ny eventuelt kjøba di rø.

 

blinklyså framme blei kjøpt på biltema faktisk ein jevlige pris te biltema å vær 299 pr stk og 300 for di 2 små på sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår