Gå til innhold

senkesett??

Ranger emnet


tonih

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg jobber litt på Powerzone nå ring dit og hør om de har et senkesett på lager, spør etter Lars han er sjefen. prøv og hør på H&R fjærer som senger 40mm, det blir finest. Vi selger ut til en lav pris pga lager utsalg. jeg har senket min A6 2,5TDI Quattro 40mm, hadde det også på en Audi 100 2,5TDi, begge var stv

 

QUOTE=tonih;1659793]beklager COZZIE var d,:shake

Ringnes

Nissan 180SX S13.5 DRIFT

http://www.ringnesdriftsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Andre som vet om noen greie senkesett som senker grovt? 40 mm blir for lite og justerbart blir for dyrt..

 

Mine blir neppe EU-godkjent da fjærnummer ikke står på fjærene, så må sikkert ha nye :assman

 

Eventuelt: Noen i Trondheimsområdet som har godkjenningskraft og som ser litt mellom fingrene mot en flaske vin?:win

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns du har en fin bil cozzy,jeg har ikke fått kjøpt meg senkesett ennå da jeg er så veldig i tvil til hva jeg skal velge,egentlig syns jeg og 40 mm er for lite da min er kjempehøy.er litt usikker på fjærene og for min er vare og er usikker på hva jeg får godtjent.får skjekke litt nøere nå som jula er over he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)

 

Når du passerer 40 mm tror jeg du begynner å få problemer med cambervinkler bak som ikke kommer innenfor kravene. Ikke alle er så pirkete på det da. Finnes også noen kit som kan fikse litt på dette har jeg lest..

 

Tror jeg kan senke min en cm til bak med 225/40/18 og ET35 - så det skal ikke være plassproblemer i hjulbuen bak sålenge du har tynne felger og harde dempere:) Foran er jeg mer usikker hvor mye det går ann å dra den ned før den møter på noe.

 

Kunne tenkt meg et 60/40 sett eller mer, men de er vel ikke å oppdrive?

 

PS; Quattro er høyere enn forhjulstrekkere

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du kan ikke holde av ett senkesett som senker 40 40 ? eller hvor mye dette senker ???

 

eg vil senke min audi men ikke sånn at eg sobe neri kvar minste homp.

 

men d må være merkbart.

 

åsså e eg i tvil om eg ska ha 17" eller 18" har en tendens til å kjøre felger kjeive :(

 

noen som har noe felger som tåler kjikeli bank ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i) Hva er forskjellen på senkesett til Quattro og forhjulstrekkere? Er det kun vektforskjeller eller er det forskjellig festeanordning?

 

ii) Hva er forskjellen på senkesett til Avant og sedan? Er det kun vektforskjeller eller er det forskjellig festeanordning?

 

Til dere med originale biler: kan dere måle høyden fra senter av felgen til kanten av skjermbuen? OBS: må gjøres på helt flat mark i alle fire hjørner.

 

Har lyst å vite høyden på både original- Quattro og forhjulstrekkere

 

Peder Ferjebilettør? Du har vel tilgang på en original 2.3 Quattro samt din egen?

 

Tror jeg har funnet et greit 50/40 sett

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.bilen min er en 92 mod avant. den måler 38 cm fra senter felg til bue forran og 39 cm bak,blir nesten høyderedd he he:wonder:

 

Flotters!

 

Flere som kan måle for å få sikre resultater? Vil gjerne ha en måling på en original Quattro også..

 

Ser litt på et sett som kan senke 70/55 - men må være rimelig sikker på at det ikke blir ulumskheter med at det tar borti noen steder før jeg kjøper :)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår