dr.enos.pork Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Var en Golf 2 med rallye front(grå) parkert utenfor ikea i forrige uke med UE skilt. Noen som vet hvem det er sin? Den hadde sthil auto felger. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Rally front - vild et si den med firaknta lysene? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Originally posted by bjaa Rally front - vild et si den med firaknta lysene? Finnes 2 typer firkanta lykter til Golf Jetta fronten - Fra Jetta Rallye fronten - Fra Golf Rallye Ellers har du jo US greia, men den er bare grusom :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Er en org rallye front på den. Det er også 2l oettinger motor i den golfen. (170hk) Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Var en Golf 2 med rallye front(grå) parkert utenfor ikea i forrige uke med UE skilt. Noen som vet hvem det er sin? Den hadde sthil auto felger. Jeg så en golf en dag jeg og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 så hyggelig for deg da... Ville jo nesten påstå at du var bortimot blind hvis du ikke hadde gjort det... Grunnen til at jeg lurer på denne golfen er fordi det var jeg som tok den inn til norge å eide den i ca et år før den ble solgt til en kar i mosjøen,derfor undret jeg litt når jeg så den på ikea... Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by dr.enos.pork så hyggelig for deg da... Ville jo nesten påstå at du var bortimot blind hvis du ikke hadde gjort det... Grunnen til at jeg lurer på denne golfen er fordi det var jeg som tok den inn til norge å eide den i ca et år før den ble solgt til en kar i mosjøen,derfor undret jeg litt når jeg så den på ikea... ....det er da slettes ikke rart at folk handler på IKEA....;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Neimen, halla Dr pork :D Pass deg så ikke parkeringsvakta kommer og tar deg! Tilbake til Topic: Karen er sikkert bare på ferie. Finnes ikke IKEA oppe i det kalde nord ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 HE HE.. Parkeringsvakter er atl for dyre å ha med å gjøre...:D :D Hatsu: Det var da makan til kverulering da..:D Lurte Bare på om noen hadde kjennskap til eieren jeg.. Burde jo være et greit spm det. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Helt greit spørsmål, bare en del ugreie svar ;) Kanskje de som ikke vet noe ang. denne bilen skal la være å poste svada? Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Burde jo være et greit spm det. ja det burde det men slik er det ikke her på forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 ...prøv ¨å les innlegg med en *fleipete* innstilling, så skal du se at du får en heelt annen inntrykk av innlegg på forumet.....:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Originally posted by hatsu ...prøv ¨å les innlegg med en *fleipete* innstilling, så skal du se at du får en heelt annen inntrykk av innlegg på forumet.....:D Men pass på så du ikke sier noe negativt om Daihatsu og annen japansk dritt.. Da kommer nemlig hatsu og tar deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 6, 2003 Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet September 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2003 . Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg