Langemyr Skrevet Mai 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 men tror du lykte listene passer til den type lyktene? tror det hadde blitt tøft på bilen Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2009 jeg har et par lyktelister liggende, men har aldri tenkt på å sette de på.... haha kanskje jeg skulle ta en titt på det Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Mai 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 ja du får si i fra hvordan det går da! men du. Har du noen gang bytta vindusheismotor? begynte i dag på det fikk demontert alt. helt til e kom til hjulet som holder vaierene på plass da det plutselig hoppa av. alt ble bare noe dritt. Har du noen tips til det? Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2009 sorry kompis. men du kan prøve å lese litt på http://www.newtiburon.com der finner du myyyyyyyyyyye Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemyr Skrevet Mai 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2009 hehe. får studere litt og forske på d. men ble det bra med lyktelistene? Opel Astra 94 Hyndai Coupe 03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Litt Gammel tråd, men oppdaget den først nå:) Ossen går det med bilen nå? fått på noe ordentlig felger? Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet September 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Litt Gammel tråd, men oppdaget den først nå:) Ossen går det med bilen nå? fått på noe ordentlig felger? har ikke hatt tid eller penger til noe som helst det siste året( vært i millitæret) jeg dimma nå på fredag, så nå kanskje det kan være mulighet for litt av hvært fremover.:) men nå er d jo snart vinter, så kan hende jeg bruker litt tid i garasjen da.. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Oktober 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Grattis med dimming! Blir spennende å se hva som skjer videre her! MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 (endret) på tide med en update da:) Sota bakruta.. (EVIG stress med den kromminga i ruta å få det til å se bra ut, men det gikk til slutt) Og skiftet farge på instrumentene (gruet meg som en helt til å begynne med dette, men tok ca 3 timer så var alt ok:)wicked loddeskills ) på bildene ser det ganske blått ut, men det lyser lilla, (kameraet på telefonen suger..) Endret Oktober 30, 2009 av streetsliderz Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Oktober 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Begynner å bli meget pen skyssen din nå :) Regner med at du skal få på den noe større sko etterhvert, blir nok prikken over i'en! Skal lese gjennom hele tråden din når jeg har tid. Pent! HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2009 ja nye sko er første prioritet.. bare noen regninger som ikke betalte seg selv mens jeg var i millitæret, så felger blir kjøpt inn i januar tenker jeg.. er jo uansett vinter nå, så trenger ikke akkurat 18" med engang:P Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 ja nye sko er første prioritet.. bare noen regninger som ikke betalte seg selv mens jeg var i millitæret, så felger blir kjøpt inn i januar tenker jeg.. er jo uansett vinter nå, så trenger ikke akkurat 18" med engang:P Hehe, ja det er forståelig :) Så du bruker hyundaien på vinterføre? ser ut som det kan bli lit plog etterhvert? Men 18" blir nok bra. Skal du ha spacere også? Min lever forøvrig et liv i garasjen i vinter. Står der og venter på felger og 3" eksos til våren igjen. Og kanskje lambodører? mmm.. *drømmesegbort* HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 er fint lite snø her i stavanger:) heldigvis. men ser på felger ca annenhver dag for tiden:P Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet November 1, 2009 Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 er fint lite snø her i stavanger:) heldigvis. men ser på felger ca annenhver dag for tiden:P Hehe, åssen boltsirkel er det på bilen din da? På hyundaien min er det 4x114,3 med spesielt innpress, og er så å si umulig å få tak i noe jeg liker. www.interdekk.nohar forøvrig noe brukbart :) HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2009 5x114.3 inpresse driter jeg egentli litt i, passer ikke felgene jeg vil ha? så skal jeg få de til å passe:P Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg