Gå til innhold

Streetsliderz: 2002 Hyundai coupè GK

Ranger emnet


streetsliderz

Anbefalte innlegg

  • Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja du får si i fra hvordan det går da!

 

men du. Har du noen gang bytta vindusheismotor? begynte i dag på det fikk demontert alt. helt til e kom til hjulet som holder vaierene på plass da det plutselig hoppa av. alt ble bare noe dritt. Har du noen tips til det?

Opel Astra 94

Hyndai Coupe 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
Litt Gammel tråd, men oppdaget den først nå:)

Ossen går det med bilen nå? fått på noe ordentlig felger?

 

har ikke hatt tid eller penger til noe som helst det siste året( vært i millitæret) jeg dimma nå på fredag, så nå kanskje det kan være mulighet for litt av hvært fremover.:) men nå er d jo snart vinter, så kan hende jeg bruker litt tid i garasjen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

på tide med en update da:)

 

Sota bakruta.. (EVIG stress med den kromminga i ruta å få det til å se bra ut, men det gikk til slutt)

 

Foto0308.jpg

 

Foto0309.jpg

 

Og skiftet farge på instrumentene (gruet meg som en helt til å begynne med dette, men tok ca 3 timer så var alt ok:)wicked loddeskills )

 

Foto0322-1.jpg

 

Foto0324.jpg

 

Foto0325.jpg

 

Foto0327.jpg

 

Foto0328.jpg

 

på bildene ser det ganske blått ut, men det lyser lilla, (kameraet på telefonen suger..)

Endret av streetsliderz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nye sko er første prioritet.. bare noen regninger som ikke betalte seg selv mens jeg var i millitæret, så felger blir kjøpt inn i januar tenker jeg.. er jo uansett vinter nå, så trenger ikke akkurat 18" med engang:P

 

Hehe, ja det er forståelig :) Så du bruker hyundaien på vinterføre? ser ut som det kan bli lit plog etterhvert? Men 18" blir nok bra. Skal du ha spacere også?

 

Min lever forøvrig et liv i garasjen i vinter. Står der og venter på felger og 3" eksos til våren igjen. Og kanskje lambodører? mmm.. *drømmesegbort*

HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net

 

Hyundai Tiburon RD 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fint lite snø her i stavanger:) heldigvis. men ser på felger ca annenhver dag for tiden:P

 

Hehe, åssen boltsirkel er det på bilen din da?

 

På hyundaien min er det 4x114,3 med spesielt innpress, og er så å si umulig å få tak i noe jeg liker. www.interdekk.nohar forøvrig noe brukbart :)

HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net

 

Hyundai Tiburon RD 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår