Gå til innhold

Streetsliderz: 2002 Hyundai coupè GK

Ranger emnet


streetsliderz

Anbefalte innlegg

  • Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

svf???

Btw, du med den hvite coupen, holder du fremdeles til på sola?

Har ikke sett deg her på en stund ;P

Audi A7 2011
Vw Transporter 2013 140hk 4x4


X- Audi A4 2012
X- Vw Transporter 2012
X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 

X- Vw Transporter 2008
X - Hyundai Coupe Fx 2001
X - Vw Tansporter 2005
X - Vw Caddy 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. :o)

Lyktene på bilen din, e d di orginale du har "modifisert" ???

Kossen fekk du vekk det orange???

Audi A7 2011
Vw Transporter 2013 140hk 4x4


X- Audi A4 2012
X- Vw Transporter 2012
X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 

X- Vw Transporter 2008
X - Hyundai Coupe Fx 2001
X - Vw Tansporter 2005
X - Vw Caddy 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. :o)

Lyktene på bilen din, e d di orginale du har "modifisert" ???

Kossen fekk du vekk det orange???

 

det er de originale lyktene ja. men har lakkert de svart istede for krom innvendig:) det orange er bare et deksel festet med 2 små skruer sammen med bakdekselet (reflektoren) reflektoren må limes på plass siden skruene festes i de oransje dekslene.. det står en oppskrift tidligere i denne tråden:) noe av det første jeg gjorde med bilen husker jeg.. good times:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei..

Den orange fargen ødelegger jo egentlig hele bilen.

Har du fått noen problemer med kondens og fukt inni lykta etter opperasjonen? Får du eu-godkjent bilen med de lyktene?

 

Jeg gjorde det på den enkle måten, sota alle lyktene på bilen.. funka bra etter som bilen er mørkeblå..

Audi A7 2011
Vw Transporter 2013 140hk 4x4


X- Audi A4 2012
X- Vw Transporter 2012
X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 

X- Vw Transporter 2008
X - Hyundai Coupe Fx 2001
X - Vw Tansporter 2005
X - Vw Caddy 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte at jeg skulle bytte alle lyspærene på bilen min (2003mod) til xenonlook. Har noen en oversikt over hvilke sokler som er på kjørelys, fjernlys, parklys og grøftelys???

Audi A7 2011
Vw Transporter 2013 140hk 4x4


X- Audi A4 2012
X- Vw Transporter 2012
X- Hyundai Coupe Fx GLS 2003 

X- Vw Transporter 2008
X - Hyundai Coupe Fx 2001
X - Vw Tansporter 2005
X - Vw Caddy 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei..

Den orange fargen ødelegger jo egentlig hele bilen.

Har du fått noen problemer med kondens og fukt inni lykta etter opperasjonen? Får du eu-godkjent bilen med de lyktene?

 

Jeg gjorde det på den enkle måten, sota alle lyktene på bilen.. funka bra etter som bilen er mørkeblå..

 

hadde kondens problemer før, men ikke nå lenger.. bilen min ble eu-godkjent me de ja:) det fleste er h7 pærer, bortsett fra parklys selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
på tide med en update da:)

 

Sota bakruta.. (EVIG stress med den kromminga i ruta å få det til å se bra ut, men det gikk til slutt)

 

Foto0308.jpg

 

Foto0309.jpg

 

Og skiftet farge på instrumentene (gruet meg som en helt til å begynne med dette, men tok ca 3 timer så var alt ok:)wicked loddeskills )

 

Foto0322-1.jpg

 

Foto0324.jpg

 

Foto0325.jpg

 

Foto0327.jpg

 

Foto0328.jpg

 

på bildene ser det ganske blått ut, men det lyser lilla, (kameraet på telefonen suger..)

 

 

var d bare pærene du bytta? ble dritt rått, mye arbeid?

Opel Astra 94

Hyndai Coupe 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke pærer men SMD dioder (surface mounted diodes) de er bitte små og må loddes på(med hensyn til polaritet). det var litt arbeid, men det gikk veldi fint, måtte også pussa ned instrument skivene på baksiden og nålene da de er røde og ikke blanke.. alt du trenger er litt teknisk insikt å litt loddekunskap :)

 

har også bestilt dioder for å skifte lyset i klimaanlegg kontrollen. har åpnet å sett, så skal ikke være all verdens stress å få til det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så var hjemme hos en veninne i dag.. satt å chillan i senga en liten time liksom, så skulle vi ut å cruise litt, så er d faen meg noen som har kasta en drit svær stein gjennom frontruta, og lagt igjen riper over hele bakluka... skal poste noen bilder når jeg får lagt de inn på dataen, men får jeg tak i vedkommende!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår