Razer Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg har en '77 242(runde lykter), og trives forsåvidt med det, men jeg må jo spørre, passer nyere lykter rett i, eller må jeg bygge om og bytte forskjermer osv? Og er det noen her som vet om jeg får kjøpt nytt listverk til vinduer osv et eller annet sted? Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killerFly Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Vis det er en 77mod og runde lykter. Så regner jeg med at du har di store bliklysene! Men vist du skal oppgradere til nye fron 81-93 så må du bytte sideskjermer, den bunnplaten under grillen. og toppplaten over grillen. og samt den rammen lyktene er festet i... Siter Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her.. Proskjektsiden og oversikt over bilene.. http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Vis det er en 77mod og runde lykter. Så regner jeg med at du har di store bliklysene! Men vist du skal oppgradere til nye fron 81-93 så må du bytte sideskjermer, den bunnplaten under grillen. og toppplaten over grillen. og samt den rammen lyktene er festet i... Da skiter man i det ;) Så bare de nyere lyktene i salg, men da klarer jeg meg jaggu med det jeg har... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 må ikke finne på å bytte på en god gammel 242. :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 må ikke finne på å bytte på en god gammel 242. :) Blabla. Biler er til for å brukes opp, det finnes alltids en original på museum. Svar heller på spørsmålet mitt om listverk, enn å komme med svada... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hyggelig person du Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hyggelig person du Så absolutt ;) Glemte et par smileys, men såpass håper jeg du kan lese mellom linjene;) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg