asona_er_best Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 stemmer tmb.. dokka VAR bilcross bane.. mange som ikke liker den banen lenger pga dem asfalterte langsvingen... det skjønner jeg lixom, for den banen var myyyye kulere før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 stemmer tmb.. dokka VAR bilcross bane.. mange som ikke liker den banen lenger pga dem asfalterte langsvingen... det skjønner jeg lixom, for den banen var myyyye kulere før jah stygg tøft å hoppe rundt i alle hulla som var i den svingen som nå er asfaltert... gode dekk og dempere er tingen. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 jah stygg tøft å hoppe rundt i alle hulla som var i den svingen som nå er asfaltert... gode dekk og dempere er tingen. ikke vet jeg.. hørt den var fetere før enn han er nå.... før kunne man visst nok slædde litt der men nå må man jo ha masse mer power for å ha det gøy i den svingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Si ifra hvis dere trenger hjelp til å bygge bane da, jeg har graveutstyr, lastebiler og utstyr til og frakte og legge ut asfalt :) Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 ikke vet jeg.. hørt den var fetere før enn han er nå.... før kunne man visst nok slædde litt der men nå må man jo ha masse mer power for å ha det gøy i den svingen nå var det vel ikke for de med sterkest motor de asfalterte svingen.. den nye svingen er jo nesten vedlikeholdsfri i frohold til den gamle, det er noe som muliggjør sladding med gatebiler uten å ødelegge svingen totalt..Dessuten handler ikke bilcross om å sladde mest mulig vettu:D er om å gjøre å komme seg først til målkiddie Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Er jo ikke utenkelig at bilcross-gutta liker en sladd i ny og ne ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Asfalten er faktisk ganske fin på det bildet som jeg viste og :) Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 nå var det vel ikke for de med sterkest motor de asfalterte svingen.. den nye svingen er jo nesten vedlikeholdsfri i frohold til den gamle, det er noe som muliggjør sladding med gatebiler uten å ødelegge svingen totalt..Dessuten handler ikke bilcross om å sladde mest mulig vettu:D er om å gjøre å komme seg først til målkiddie hehe du har et poeng der turbo242.. er vel bedre med tanke på at dem må jo jobbe en del når det er grus kontra asfalt.. og jeg har ingen ting i mot at drifterene skal ha det gøy også, bilcross har nok av baner for min del:D hehe er jo ufattelig morro å ligge sidelengs da.. helt til jeg får panikk og får en stygg kontra da:D.. kommer seg vel det tenker jeg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 noe jeg synest jeg kjipt for oss som bor litt sør.. her finnes det abslott ingen form for bane/sted vi kan kjøre trene på bane... og her nede er det mange om mener det samme.. kjipt å måtte kjøre 40 mil for å komme seg på bane:S får håpe noen får til noe Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo Villmann Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Det som også kan være litt kiipt er at med tanke på at de eneste treffene som det er helt akseptert å drifte er gatebil og sommertreff.no og jeg for min del drar heller fra horten til mo i rana (les 116 mil) enn å dra på gatebil for jeg liker å dra på biltreff for å kjøre ikke for å drekke. Og når jeg satt og regnet på det så bruker jeg akkaurat like mye på å kjøre med bilen min på henger, betale meg inn på banen m/kjøring hele helga og bensin på banen, så koster det meg akkurat det samme som å dra på gatebil på rudskogen, og er jeg heldig får jeg kansje kjørt 3x10 min pr dag og på acr får man kjørt det man vil mer eller mindre, det lengste jeg sto i kø på treffet på acr i august var vel 10-15 min så en drifte park for oss med vanlig lommebok hadde vært topp all støtte til de som kan greie noe sånt uten å prøve å bli millionærer av det Morten Siter 91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss 86" volvo 745 Proud member of Volvo Skrensærlag :) Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hvorfor ikke drifte mer på veien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Fordi uskyldige dauer når det går galt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Det som også kan være litt kiipt er at med tanke på at de eneste treffene som det er helt akseptert å drifte er gatebil og sommertreff.no og jeg for min del drar heller fra horten til mo i rana (les 116 mil) enn å dra på gatebil for jeg liker å dra på biltreff for å kjøre ikke for å drekke. Og når jeg satt og regnet på det så bruker jeg akkaurat like mye på å kjøre med bilen min på henger, betale meg inn på banen m/kjøring hele helga og bensin på banen, så koster det meg akkurat det samme som å dra på gatebil på rudskogen, og er jeg heldig får jeg kansje kjørt 3x10 min pr dag og på acr får man kjørt det man vil mer eller mindre, det lengste jeg sto i kø på treffet på acr i august var vel 10-15 min så en drifte park for oss med vanlig lommebok hadde vært topp all støtte til de som kan greie noe sånt uten å prøve å bli millionærer av det Morten x2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 om det skal bygges en bane så synes jeg det burde vært litt midt på kartet på en måte.. bedre om man prøver å få motorsport miljøet i norge til å stige.. trur virkelig ikke det sku skade på noen måter, altså ting kan gå galt på bane, men på bane er det sikkerhet, det er det ikke på veien... håper folket er enig ser jo satsingen til rally norway. hvorfor ikke satse på litt annen bilsport, er jo tross alt en del gode driftere i norge, og det vil nok stige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 KlovnDaniel: ACR er midt på kartet og jeg vil ikke si at den plasseringa er så veldig vellykka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg