FX2000 Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 nå gjør jeg det igjen... hehe den skal hel lakkeres på nytt.. eller det er ihvertfall planen da... lakken som er der nå er ikke så fin.. noen steder du kan plukke av lakken med fingra... tror melbyboy har latt jule roen senke seg.. men vet han får noen jule gaver så skal vi dra ned å ta noen bilder..... Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 hehe... takker papperboy, for at du er flink til å svare for meg hehehe har problemer med pcen min så har ikke kommet på nettet på en stund, derfor tar det litt tid før jeg får svart på spørsmål, men jeg skal prøve å opptatere så ofte jeg kan.. Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 trur å håper på at det ikke ender som et stk ødelagt mustang, for å si det sånn det er helt UAKTUELT!!!! Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 OK Takk for svar Papperboy :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 nå har jeg fått lakert litt på toppdekslene å fått de på, så det blei kult så har jeg tatt litt blider av ting jeg har fått nå fra statene (ebay) her er bilde at den nye dashen og den gamle, har nye glass til den nye å men har ikke satt det i enda, begyner jo litt i feil ende med sånne små ting å sånn men er jo litt morro å se på litt nye deler å sånn så ikke mister helt gløden, Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 blir morro når det settes inn :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Toppdekslene ble fine. Men huff og huff så rustent eksosmanifoldene dine var:p Pent Dash forresten. Interiøret blir pent med rattet og dashen. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 må vel glass blåse dem? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 ja skal glassblåse dem å, det meste skal vell egentlig det, å lakeres å litt sånn, men toppdekselene så jævelig fine ut sånn så de blir i alu farge. Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 sånn ser bilen ut inni, skal ta den rusta som er i gulvet, men gulvet er bra ellers, her er bare et litt kult bilde jeg fant på nettet hehe :soldiersf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmscher Rekord Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Se gutten med stangen, a! Detta blir gromt Lykke til! Siter '78 Rekord carvan 3trg, '81 Rekord 2trg, '95 Omega B 2.5 Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 jeg må innrøme noe å det er at det går treigt fram over azz, kjedelig å ikke ha noe serlig med Dollar, til å kjøpe nye ting å få kommet igang men å få sveisa litt i gulvet å sånn, hvor blir all tiden av a????? faen azz har fått sånn skikelig kick til å begynne på motoren men har bestemt meg for å få istand invendig først. Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 bare å spørre om hjelp det... sikkert ikke så mye jeg kan hjelpe med men :) nesten litt synd vi har 2 prosjekter så vi ikke får brukt all tiden på en av dem :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmscher Rekord Skrevet Januar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2007 men 16" foran og 18" bak mener du vel ikke? O.O Siter '78 Rekord carvan 3trg, '81 Rekord 2trg, '95 Omega B 2.5 Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 nå må du få ræva i gir og opdatere ;) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg