tuppen Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 hei. Jeg heter Christian, i sommer gikk drømmen min i oppfyllelse. hosta opp noen "ark" men angrer ikke et sekund. Bilen er en 68 mustang hard top 289 smallblock - 4 trinns manuell - skinn intriør - masse som ikke helt holder mål :usa: noen bilder av gliset :) enesiden andresiden bak (Ræva) intriøret Kværna der kværna er nå disse bildene ble tatt før jeg fikk bilen.. motoren ble montert på dagen. som dere ser har jeg nok og drive med. men det er jo halve poenget. har tømt bilen invendig for rust sveising. også har jeg handla litt snæcks på ebay :) det kommer det bilder av senere. blir bare "små" ting nå i førsten til lånet er nedbetalt :angelsmili: Mvh Christan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240GT Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 ÅÅÅ drømmebilen jo! Håper jeg også kan få meg til å kjøpe en Mustang snart. Hvor mye betalte du for denne? Blir nok pen denne med litt oppussing. Bare å ta seg god tid å ta en ting av gangen ;) Var en 68 HT med Shelby front som gikk av veien er i byen for en måned siden... Trist syn. Men lykke til!! Siter 1990 Volvo 240 GLT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Det er kult noen syns American Muscle er fett å :D jeg ga 70papp, for om reg. er det jo ikke på veteran... mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 kult detta... du får bare skrike NÅR du trenger hjelp. Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hva er planene foresten? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 lykke til ! Pent eksemplar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Jaaaa..endelig ett amcar-projekt:D Får bare si lykke til,vet hvor mye jobb det her kommer til og bli=P hva er planene? Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslo Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 søt bil det der :P Siter Nå: Yamaha Virago XV125 Før: Motorhispania RX 50 uplombert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 oooOOoohh!!! Dette er bilen sin det!! Hva er planene dine? Om jeg får komme med min mening, american racing felger, hellakkering og en aldri så liten ''oppussing'' av motoren:D Lykke til med 60 tallets feteste bil. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 NICE :D Digger mustang :D Som alle andre lurer på så lurer jeg også på hva planene er for den. Må du være flink med oppdatering da, blir spennende å følge med ;) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 gromm bil :D det er ikke mye amcars her så det er bra med fler .. skal følge med!! Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 kult å få så mye tilbakemeldinger allerede, planen med stanger`n er å pusse den opp, få den lakert i svart med koks grå striper (er ikke helt sikker med stripene enda), mange som har det men det er det som er mest manndig syns jeg, også american racing felger Torque-Thrust II så tenker jeg 16" foran og 18" bak trur det ville bli kult. var på pony parts i går å handlet litt småtteri, nytt panser å nye rygge lys å litt sånn annet små snacks, bilder kommer... Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppen Skrevet Desember 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Det panseret jeg kjøpte i går er et: turn signal hood, å det er helt nye så det var kult var ikke så værst pris heller.... Mvh Christian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flesvik Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 fett prosjekt:partyon: endelig et amcarprosjekt hær:usa: har du planer om og bytte til en større motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 kult å få så mye tilbakemeldinger allerede,planen med stanger`n er å pusse den opp, få den lakert i svart med koks grå striper (er ikke helt sikker med stripene enda), mange som har det men det er det som er mest manndig syns jeg, også american racing felger Torque-Thrust II så tenker jeg 16" foran og 18" bak trur det ville bli kult. var på pony parts i går å handlet litt småtteri, nytt panser å nye rygge lys å litt sånn annet små snacks, bilder kommer... Mvh Christian Fete felger! Dem jeg tenkte på! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg