Gå til innhold

Relè til 190D 2.5


Vantage

Anbefalte innlegg

Ting tar tid! Var så mørkt, så jeg så ikke noe, jeg bare røska ut hele releet og på det står følgende:

 

201 821 00 47

 

05 8983 00

 

12v/2(4)x21W

max.6x32cp

 

DOT SAE

J590e/945b

719043

 

Håper det kan hjelpe litt! ;)

Vært kjekt å fått bytta det vaffal.

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke jeg heller. Kunne du sendt noen et par bilder da? Så man ser antall pinner og plassering osv? Så er jeg villig til å prøve jeg om det ser sånn passelig likt ut.

 

Edit: Hva slags modell er det fra forresten? Min er 87' var vel endring på mye i 89?

Kan prøve å høre på klubben imorra ;) Men bilder hadde vært flott!

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Er det noen som har peiling på om sikringen kan gå når releet er gåent? Denne bilen har blitt stående en stund for meg, men skal nå fungere som bruksbil igjen :)

 

Vindusviskeren har også sluttet å fungere, så jeg holder vel nesten en knapp på at det er releet som kvelder, iogmed det er et multifunksjonsrele og styrer blinklys, nødblink og nettopp vindusvisker.

 

Og sist men ikke minst; Er det noen som har pris på nytt?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
kor ligger dette multifunksjonsrelet?? Eg trur det er det som er gåent på min og!

 

Releet sitter i sikringsboksen i motorrommet. Helt innerst. Det sitter 3 releer i samme boksen, så det er vel ca 10-12cm bredt. Bare å dra det rett opp.

 

Pussig at denne tråden skulle bli tatt opp nå. Har akkurat bestilt meg nytt rele fra autohausaz.com

Anbefaler å kjøpe det derfra, da det er billigere inkludert frakt og med den høye dollarkursen som er nå, enn det er å kjøpe det noe sted i norge.

 

Kommer med tilbakemelding her når jeg har bytta mitt. Håper alt fungerer igjen da, så bilen kan komme på veien. Stått uten skilt siden desember 07 nå :(

 

Hva er symptomene på din bil forresten?

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei eg har bytta sikringer og alle pærer til blinklyse ++ eg har sjekket ledninger og bryter men alt virker, men fant ut kor det var og har bytta:P Og nå fungerer det fint.. Men takk for svar :)

 

Blir litt nysgjerrig her nå. Hva var det som var defekt?

Har nemlig bytta releet på min nå, men smeller fortsatt sikringer :rolleyes:

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår