-torArne Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Noen som har eller har sett velykket montering av ekstralys på polo´n? Må vel ha en form for bøyle (eller kufanger)? Legg ut bilder eller linker om dere vet å vise vei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 du trenger ikke kjøpe noe sånt :P du får kjøpt sånne brakketter som du fester bak skiltet som du har lysene oppå :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hva slags polo er dette? Årsmodell?? Er du sikker på at du vil ha ekstra-lys??! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg quoter spørsmålet til mr. detuktioner ;) er et godt spørsmål det... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 hehe, pent blir det nok ikke uansett :) du kan jo kjøpe små langlys å sette i fangeren, som jeg har gjort :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torArne Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ja, er helt sikker! ............bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 det kan jeg godt ordne, åssen modell har du foresten? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torArne Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg søker fortsatt etter bilen! Skal ha en 1995-99 open air Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 lysene orginalt på denne bilen er jo mer en gode nok for bruk i trøndelag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torArne Skrevet Desember 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 virkelig ingen som er fornøyd med måten de har montert ekstralysa? ingen som har sett en bra måte å gjøre det på heller? ......det var rart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsP Skrevet Januar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2007 Hei der Det eneste jeg har funnet som fungerer er fra http://www.trux.no. Har noen andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kavring Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 har vært inne på tanken å kjøpe små ovale langlys, og felle de inn i grillen. (på hver sin side av vw-merket) kjører nesten bare i tettbebyggelse så har ikke gjort noe med det, men bedre langlys hadde ikke skadet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torArne Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 trux.no blir for mye lastebilsaker tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 har du et mobilnummer så kan jeg sende deg bilde, finner ikke no kamera sjø :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-torArne Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 MMS til 91329133 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg