volvo@gutten Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 ser ikke verst ut denne gitt:D Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 ser ikke verst ut denne gitt:D neida den er ikke så værst.. bortsett i fra at jeg ikke har tid til å drive med den om dagen.. må nok vente til det blir varmere i været:) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 utrolig pen bil ser det ut som :) hva av jobb står igjen til den er kjørbar ? starter den ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 utrolig pen bil ser det ut som :) hva av jobb står igjen til den er kjørbar ? starter den ? Står igjen litt diverse.. montere mellomaksel og bremse kallippere bak noe som jeg må kjøpe brukt.... ellers mangler det bare å koble opp det orginale ledningsnettet til motoren så kan jeg starte:) håper jeg;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Ja..her skjer det lite om dagen men i dag fikk jeg pluteslig lyst til å gjøre litt.. Fikk satt på noen gummi lister på dørene og satt inn vinduene forran, tok ut alle setene inni og tok av r-sport trekkene og hånd vasket di oxo fikk jeg vel vasket litt inni bilen men mere må til;) Fikk oxo montert alt i fronten men ny front må til.. skal ha vekk det stygge snutepanseret og inn med et som er helt rett;) Skal fjerne chrome listene på dørene da og lakkere b-stolpen og vindus-ramma på døra i svart matt... blir vel bra etter hvert.. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 fin bil:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 På med flathood sier nå jeg! :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Blir vel flatnose etterhvert på den også, som jeg skjønte:) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Jepp stemmer det kjetil.... Skal ha det bare jeg får tak i... Jeg trenger litt diverse deler jeg.. håper noen har noe liggende:) Jeg trenger: *Sperre aksling *Melom aksling *Bremsekalippere bak på begge sider *Radiator *Stor intercooler(med rør kansje) *Getrag girkasse(den som blir mest brukt på denne typen bil) *Panser og grill av den heeelt rette typen(ikke noe snute liksom) *dørlås kasse(den lille kassa som mekanismen til åpne og lykke systemet)På venstre side. *orginale volvo skvettlapper *litsta rundt frontruta.. Håper noen har dette liggede kommer garantert mere etterhvert;) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Da har jeg fått tak i ledningsnett i fra en b230F motor så da er det bare å vente på det oxo montere å prøve å starte etterhvert:) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 fant dette på http://www.norsk.rally.com, noe for deg? Komplette 50mm ben foran til Volvo 240 selges. Ring for info! Tlf 41 52 62 73 noen her inne har sikkert bruk for dette! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Skjedd noe mere her eller? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 du din dudel:D fått kikka på getragen el? Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg