nhomme Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Er det nokre som har bilete eller instruksjoner på korleis ein skifter den ytre drivakselmansjetten på ein Passat 97 1.6. Er det ein vanskeleg jobb? Har mekka litt, men er ikkje altfor erfaren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Er det nokre som har bilete eller instruksjoner på korleis ein skifter den ytre drivakselmansjetten på ein Passat 97 1.6. Er det ein vanskeleg jobb? Har mekka litt, men er ikkje altfor erfaren.. har skifta den på min å klart litt jobb er det jo men ikke mye....finnes sikkert mye enklere metoder enn det jeg gjorde....men jeg løsna drivknuta å dro ut den sånn at man får laus drivakseln så var det bare å bytte....men det kan være litt knotete å få ut knuta uten å løsne en bærearm eller to....som sagt finnes sikkert mye enklere metoder enn detta... Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 pass på at du ikke drar ut drivleddet fra girkassa når du skal ha av drivknuten, avhengig av hvilken side det er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 pass på at du ikke drar ut drivleddet fra girkassa når du skal ha av drivknuten, avhengig av hvilken side det er... denne sitter da skrudd fast i kassa. Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepassion Skrevet Desember 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2006 Er det nokre som har bilete eller instruksjoner på korleis ein skifter den ytre drivakselmansjetten på ein Passat 97 1.6. Er det ein vanskeleg jobb? Har mekka litt, men er ikkje altfor erfaren.. visst du ikke har fått gjordt det enda. så gi meg beskjed på arve@econsulting.no så skal jeg gi deg en ordentlig gjennom gang av hva du må gjøre Siter 2005 vw passat 1,9 TDI 4motion "exlusive" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg