VolvoR-Sport Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Jeg holder på å bygger anlegg i min Volvo 240, original dynamo er på 55A. Komponentene er: 1 stk dynaBel BF7501 1 stk dynaBel BF1702 2 stk JBL 1000w subber 2 stk JBL 1600w subber kommer til og benytte ekstra batteri, men regner med jeg må ha en kraftigere dynamo og. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 du bør nå ha det ja, ellers må den gå mye for at du skal klare å lade opp alt som anlegget bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 var det jeg også trodde, regner med at det kommer til og trekke en del strøm, glemte å nevne at jeg også har en forsterker på front settet, ca 2*100w elns. noen som vet ca hvor stor dynamoen må være? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Noen ny dynamo trenger du nødvendig vis ikke. Ved "normal" bruk skal du kunne ha behov for et ekstra batteri av akseptabel kvalitet. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg