shibbymann Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Når jeg engang tok ut RF frontsettet mitt fra den forrige bilen, så klarte jeg å ødlegge den litt :rolleyes: Den gummi"ringen" rundt løsna i liminga, rundt ca en tredjedel av høytaleren. Går det greit og bare lime dette sammen igjen? Og evnt. med hvilken type lim? Takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest plumbooo Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 to-komponenet epoxy kan fungere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 må være noe som ikke blir knall stift (sprøtt) etter at det har sørkna pass på å ikke lime mer enn du trenger :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 sikaflex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Sika kan funke, men erfaringsmessig så funker vannbasert kontaktlim veldig bra. Det hefter godt, forblir mykt og tørker fort. Casco har vannbasert kontaktlim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Takker for svar, da prøver jeg vannbasert kontaktlim :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Når jeg først har åpna en tråd her: Fikk en gammal CV Stroker her for litt siden. Lenge siden den har vært brukt, og virker som om membrannen er litt sprø/tørr. Hva burde jeg bruke for å myke opp? En kompis mente det fantes no type krem man kunne bruke for å mykne opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Du kan prøve med f.eks armor-all eller noe annen type dashbord glansemiddel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Når jeg først har åpna en tråd her:Fikk en gammal CV Stroker her for litt siden. Lenge siden den har vært brukt, og virker som om membrannen er litt sprø/tørr. Hva burde jeg bruke for å myke opp? En kompis mente det fantes no type krem man kunne bruke for å mykne opp... En membran skal IKKE være myk! Den skal være så stiv som overhodet mulig! Gi elementet en omgang med en godt vridd (og varm) fille så blir det så fint atte. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg tror han egentlig mener opphenget? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Jeg tror han egentlig mener opphenget? Oops.. hehe Joda DET skal være mykt! Det opphenget der er vel armert stoff eller noe, vil jeg tro. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 whooops :drunk: Mente vel egentlig opphenget ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Du kan prøve med f.eks armor-all eller noe annen type dashbord glansemiddel. Hørte av en Stereofrik hos NRK's tekniske avdeling da jeg jobba der, at silikonfett skal være bra for å myke opp opphenget, om det er silikon i det da vel å merke. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 Hørte av en Stereofrik hos NRK's tekniske avdeling da jeg jobba der, at silikonfett skal være bra for å myke opp opphenget, om det er silikon i det da vel å merke. Ja, det er sikkert godt egnet. Grunnen til å bruke "smøremiddel" med silikon er at det trekker godt inn og ikke tørker ut så fort som andre produkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ja, det er sikkert godt egnet. Grunnen til å bruke "smøremiddel" med silikon er at det trekker godt inn og ikke tørker ut så fort som andre produkter. Vil dette silikonfettet funke? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=83231 Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg