andeby Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Hei, jeg fikke mitt Logitech G25 ratt for 4 dager siden:) Men i går lasta jeg ned de nyeste driverene til rattet(det anbefaler jeg ikke, kan bli mye tull med det). Problemet er at i LFS for eks. så svinger bilen helt til siden selv om jeg bare vrir rattet litt til siden:S Noen av dere andre som har hatt problemt eller eventuelt vet hva jeg skal gjøre for å fikse dette? Takker på forrhånd til dere som kan hjelpe meg:) Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 det er innstillingene dine som er feil tror jeg! jeg har hatt samme problem med s pill som gtl eller gtr med alle ratt jeg har hatt.... jeg glemmer bare alltid hvordan jeg stiller det inn men prøv deg fram! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det samme skjer i game controlers greiene i control panel, ikke bare i spill:S Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 bare vri ut fullt alle veier med det så kommer det seg. De fleste ratt er sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Stealth: det virka ikke, eller må jeg gjøre det mange ganger? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Men det funka med de gamle driverne? Best å bare rulle tilbake til de gamle da kanskje? Ser forresten rundt omkring på nett en del innlegg som tilsier at det er litt trøbbel med disse rattene...ødelagte girstikker, pedaler som knirker og nå dette driverproblemet? Begynner å tvile litt på om jeg har så lyst på G25 likevel :hide Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 girstikka mi røyk etter andre dagen.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Pellick: jeg har netopp uninstalla driverene, søkt på Logitech og sletta alt jeg har funnet, søkt i regedit og sletta alt der og så reboota 0g kjørt new hardware scan for å rydde lit opp i registerene pg så skrudd av, kobla til rattet, skrudd på i gjen og instalert driverene på nytt. Så du kan si at jeg har gjort det:P Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Litt rart forslag men.. : Styringa mi går klikk om jeg går på msn mens jeg er på lfs, og tilbake på lfs.. men da vrir jeg rattet helt til venstre, helt til høyre og da er styringa "nullstillt" igjen Prøvd det? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Jepp, det virka ikke:S Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Huff. Betale så mye for å få så mye trøbbel da gitt. Driving Force non-pro for the win :D:D:D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 bah, g25'n min går som f...! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 kanskje dumt spørsmål, men har du sjekket hvor mange graders rotasjonsgrad rattet står på?? at det ikke står på 40 graders rotasjonsgrad f.eks.? Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 bah, g25'n min går som f...! :D Spinner på første, spinner på a'an :D Klarte bare ikke dy meg. Fikk Øysten Sunde-låta i huet av en eller annen grunn. :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 kanskje dumt spørsmål, men har du sjekket hvor mange graders rotasjonsgrad rattet står på?? at det ikke står på 40 graders rotasjonsgrad f.eks.? Jepp, er ikke rattet fysisk som er problemet, det er i spillet på en mate:S Litt vanskelig å forklare. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg