enuriak Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hei Har en 230et motor i bilen min, som av en eller anen grunn er bygd om til mekanisk insprøytning! Har en del problemer me denne dritten og vil bytte til noe annet. Tenkte derfor på LHjetronic 2.4, er dette noe å satse på? noen som har til overs? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 ehm er ikkje b230et orginalt mekanisk innsprøytning då????? so trur ikje den er ombygd til de....... Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 motronic er da absolutt ikke mekanisk Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprayboks Anders Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 er ikke en b230E du har som er ombygd til turbo? E motoren har mekanisk sprut, k-jetronic. Siter - 2000 Toyota Landcruiser - 1976 Chevrolet malibu classic stw prosjekt x 1987 Volvo 740gl b230k/a solgt x 1996 Volvo 945 b230fk fjellvegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 b21et og b23/230e har vel mekanisk sprut(k-jet) 230et har elektronisk sprut..(motronic) lh 2.4(230f og ft) er vel det beste "rødblokk" innsprutet.. kan chippes/moddes til over 300hk.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Motronic påstås vel å kunne brukes til mest HK, men med et helt villt bensinforbruk. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 er uten tvil en 230et Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Åsen funker egentlig mekanisk sprut a? Noen som har en bra forklaring? Elektronisk har vel jeg ettersom jeg har b230ft? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Åsen funker egentlig mekanisk sprut a? Noen som har en bra forklaring? Elektronisk har vel jeg ettersom jeg har b230ft? du vet sikkert at når stemplet på vei ned skaper vacuum i syl, og når da innsugventilen åpner suges det luft og bensin inn i motoren. mekanisk innspr bruker vacuumet til å heve en arm som er linket til selve kjet enheten der bensin slangene går ut fra. Jo mer turtall blir det mer vacum og armen hever seg mer og gir mer bensin over dysene. Dvs konstant sprut på 4 dyser samtidig mengden avhenger kun av hvor mye vacuum motoren produserer. Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 hva er problemet med spruten da?? Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 2.3liter turbo har alldrig vert levert me mekanisk innsprut.. me mindre det er bygd om.. men vis du har k-jetronic fra en B21ET så kjøper jeg det jærne :) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.