Stress87 Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 jeg må bare gjøre noe med golfen idag, men vet ikke hva... noen som har forslag til en grei mod? eller vist du bare er sugen på å fortelle hva du har gort med golfen din i det siste? så bare skrik ut! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Tenkte du på motorendring, stayling eller hva? Jeg solgte faktisk golfen min for noen dager siden, det er hva jeg har gjort ;P Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Du kan... Kjøpe min gamle, og hive over alt gøy. Du kan få med en stylingfanger og :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 tenkte ikke på noe omfattende.. helst noe jeg kunne finne på en lørdag søndags morgen har lyst på VR6 leppen og potten din bjirn, men gidder ikke kjøpe hele bilen fordet... kan komme å demontere selv :D Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Haha... Skaff meg en billigbillig sånn som Marvil har, så skal du FÅ vr6-leppen som står på vr6en :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 kan lage en i papp til deg:P det blir billig! så du vill ikke selge den pott eller VR6 leppe? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Jeg har ikke bilen her, så jeg vil igrunn bare bli kvitt hele bilen i ett... Er VIRKELIG ikke i form til å få den hjem heller :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 kor e den da? er den på voss? skal kansje opp der imorgen. tror det skulle være ett treff der. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Den står rett før Sotra faktisk :P Er noe max power-greier på voss ja... Begynner kl 15... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ting du kan gjøre: -Vaske bilen/polere:) -Sote baklyktene -Lakkere felger -Sote ruter Dette er fort gjort uten stort mikk-makk Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 gå på d.i.y tråden, så finner du garantert noe morro og gjøre.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 -Vaske bilen/polere (greit nok... men det e kladt ute) :) -Sote baklyktene (nææææ.. liker de sånn de er) -Lakkere felger (stress) -Sote ruter (har sotet rutene ble ikke fornøyd) siste moden min var foresten Audi TT pedaler! supre greier! skal på biltema å sløse vekk litt penger etter på. kansje jeg finner noe gøy der. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Haha... Skaff meg en billigbillig sånn som Marvil har, så skal du FÅ vr6-leppen som står på vr6en :PHm, hva er det jeg har som er billigbillig..?Både VR6-frontleppa og sportseksosen er fra Møller (Votex er vel Møller som forhandler), om det var de delene det var snakk om.. :) Ting du kan gjøre: -Vaske bilen/polere:) -Sote baklyktene -Lakkere felger -Sote ruter Dette er fort gjort uten stort mikk-makk Hvor mye jobb er det egentlig å lakke felgene..?Hadde vært morro å lakke vinterfelga mørk grå ellerno.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 må jo pusses grunnes vaskes å styres med da! blir nok litt arbeid Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Hm, hva er det jeg har som er billigbillig..?Både VR6-frontleppa og sportseksosen er fra Møller (Votex er vel Møller som forhandler), om det var de delene det var snakk om.. :) Tenkte på leppa du har om sommeren jeg da! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg