_Sjakalen Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Heisann! 740'n er kald om dagen.. Det er lite varmeapparat i den.. Hvor vansklig er dette å bytte? Noen som har tips/bilder/how-to link liggende? Hvor får jeg tak i varmeapparatsvifte, og hva er prisen på den? Mvh _Sjakalen Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waalseth Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Heisann!740'n er kald om dagen.. Det er lite varmeapparat i den.. Hvor vansklig er dette å bytte? Noen som har tips/bilder/how-to link liggende? Hvor får jeg tak i varmeapparatsvifte, og hva er prisen på den? Mvh _Sjakalen er varmeapparate ditt vakumstyrt? sofall,so er vifta dyrere,og er vist vanskeli å få tak i har eg hørt :S men ska ikkje si de sikkert.. Siter http://www.bilforumet.no/700-serien/169369-min-740turbo.html Volvo 740tic 87 mod b230et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 sjakalen jeg sniker in en post her jeg hvis du ikke har noe i mot det :P lurer på hvorfor 4'ern på vifta ikke funker, 1 , 2, og funker men ikke 4. noen som veit hvorfor? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Viftehastigheten reguleres via motstandstråder. På trinn 4 skal det vel ikke være noen motstand som helst, merkelig at denne har blitt ødelagt.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomassj Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 hvis du legger deg inn på passasjer siden å ser opp mot viften vil du se en kontokt som går inn i en kanal som går mot midtkonsollen, altså viften er på høyre siden å kontakten på venstre siden (mot midtkonsollen) dette er motstanden som regulerer hastigheten. Sjekk denne da den kan være defekt, sitter me 2 skruer hvis jeg husker rett! Siter 95 Golf 3 94 Audi 80 competition, oppe å går med megasquirt 85 Volvo 740 88 Volvo 740 delebil 87 Volvo 240 Stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 er varmeapparate ditt vakumstyrt? sofall,so er vifta dyrere,og er vist vanskeli å få tak i har eg hørt :S men ska ikkje si de sikkert.. Det er jeg ikke sikker på. Vet at det sitter air condition på bilen... Hvis det har noe å si;) Helt i orden å snike inn poster,men svar gjerne på det jeg lurte på også:P Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Om trinn 4 ikkje fungerer er det mest sansynlig brytaren som ikje fungerer. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Det er jeg ikke sikker på. Vet at det sitter air condition på bilen... Hvis det har noe å si;) Helt i orden å snike inn poster,men svar gjerne på det jeg lurte på også:P har du ac, er det vacumstyrt... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Og hvor vansklig er det å bytte den da? Hvor mye koster det? Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg