Gå til innhold

en kolega krasher (242) i rally cross

Ranger emnet


v240

Anbefalte innlegg

var en heftig smell ja.. hehe. bra det gikk bra med han assa.. han må jo ha baller av stål! jeg tror ikke jeg hadde hatt nerver til og gå ut av bilen så fort assa. :P tror ikke jeg helt hadde skjønt hva som hadde skjedd jeg :P hehe.. må si det at det er faen meg noe av det hefftigste jeg har sett assa! han skal vere gald han kjørte volvo ;)

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne gått uten bur og, han var jo ikke borti noe med taket eller noe av cupeen? Har mange kompiser som har kjørt på taket i 80 - 90km/t med 240 uten at de har skada seg. Bilene har tilogmed vært kjørbar etterpå, bare knust frontrute og bulket tak...

'96 MB C230 Kompressor

'83 VW Golf Mk1 GTi

'88 Opel Kadett 1.8i GT -solgt-

'88 Toyota Camry 2.0i 16V 4x4 -vraket-

'86 Volvo 240 wagon -vraket-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som han kunne blitt most ganske bra uten bur der da!

Skjønner godt at han gikk ut med en gang jeg, samme gjorde jeg når jeg fikk en anna bil servert i fronten rundt en sving. Men jeg hadde brekt ben da, gjorde ikke vondt før etter ca 10m lett løping da:P

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Stromfo, hvis du mener det hadde gått fint uten bur, så må du nokk se på bildene en gang til. smalt så mye at buret bøyde seg totalt, selv om dette var noe av det billigste lovlige utgaven av bur i denne klassen.

hvis jeg ikke husker helt feil, mener jeg det var evo bunn i denne.

motoren byttet han bort mot en 2.7 eller 2.8 liters volvo motor som går i rallycross nasjonal på eikås i bergen, pluss noe penger i mellomlegg.

Volvo 940 TiC stv 97`

Bmw 525 90` http://www.bilforumet.no/5-serien/186658-525-e34-prosjekt-tr-d.html

Volvo 240 gl 81` ( X ambasadebil) *solgt*

bilcross: volvo 240, b23-83` *solgt*

opel kadett ,b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår