Snakey Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Vurderer nå sterkt å kjøpe meg neon, da disse er billig å kjøpe iforhold til alder av bil og motor, men lurer nå på om det finnes turbo kit til dem, og hva som må gjøres forå kunne kjøre med 0.4bar i trykk uten at motoren tar skade av dette? kom gjerne med hjemmeside adr. til sider som selger kit som er brukbare, og fortell meg gjerne hva som må gjøres og hva jeg trenger av deler for å få dette til å fungere? mvh Lasse Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest AndreMedNeon Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 http://www.modernperformance.com/dcx/hrcneon.shtml Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 takk :) eg fant den siden noen timer etter eg hadde lagt inn posten her. Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg