Gå til innhold

Need for Speed Most wanted

Ranger emnet


iCandi

Anbefalte innlegg

Jeg har runna det spillet... Du må streffe politibilene i rumpa for å komme deg fort vekk fra dem!!! Hør på politiradioen at dem sier noe om spikermatter;) Lær deg kommandoene til politiet;)

 

Noe mere du lurer på send pm.

 

Mvh.

Morten

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter forresten også med en ting.. Er på BL 2.. Har klart alt utenom de derre milestone greia der jeg skal få 200.000 til staten ellernoe. (ved ødeleggelse). Problemet er at jeg klarer aldri dette.. Blir alltid busted.. Tips?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla! Har runda spillet...For å ikke bli busta, må du komme deg opp på Motorveien! Men Det kommer svære politibiler i motsatt retning der i høy fart, du må du passe på å ikke treffe dem.

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start med en bil som politiet ikke vet du har... En helt ny en... Trim den maks, også får du en politibil etter deg... Kjør ned alt av stolper, bussholderplasser, kræsj i andre biler...

Det funka til meg ivertfall... Helst en rask bil...

 

 

Mvh.

Morten

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til første bil, så burde du kjøpe Lexus'en. Bygg den og ikke selg den! Kan love deg at du blir fornøyd med den bilen ass:P har den selv:P ;) Min er lettere å kjøre og deilligere lyd enn Bmw'en jg vant. :|

Crime is Not my Style!

- Opel Vectra A 1991. Vectra A 2000 fangere ønskes kjøpt, ta kontakt.

x Mercedes 230E W124

X Bmw E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Gallardo/Muchelago husker ikke hvilken som er på spillet:P Med den tar jeg dem tyngste politibilene å kaster omtrendt vekk:P Å HVIS dem stopper meg, tar jeg bilen i Revers å kjører rundt;)

 

 

Mvh.

Morten

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4WD ANBEFALES! Men skal du ha rå knusekraft så er Aston Martin DB9 kongen av purkødleggelse.

Tung bil i høy hastighet er skummle greier.

 

Skulle du ha problemer så sitter jeg på en trainer til PC som kan slå av bustingen helt og holdent men piggmatter blir fortsatt ett problem da.

Men prøv først med en 4WD bil eller noe tungt for noen slagkraftige argument mot purken, bare smadre i vei.

Du trenger bare 5 verktøy for å fikse en Opel, disse er:

1x Stor skiftnøkkel

1x Slegge

1x Skjærbrenner

1x Kasse med dynamitt

1x Hjullaster

 

Det du ikke kan fikse med det verktøyet er ikke verdt å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører carrera GT med alle opgraderinger, og junkman bonus-greiene. Den gjør 388km/t:D. Politiet flyr til alle kanter når jeg treffer dem i sperringer i 350+. I den farten er det ikke noe problem med de to store du får imot, de rekker aldri treffe meg om jeg kjører fort:P. Vi snakker på motorveien, nå altså. Alle ander steder er det mye lettere å bli busta.

Jeremy Clarkson on Norway:

"Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår