antkoma Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 jeg skulle rudde i gorsromet så sto prosjektbilen(boble) i veien..så tenkte jeg at jeg sko parkere den på en parkeringsplas såm va 100m vekke..så betalte jeg for parkeringen og alt...men så kåmmer jeg åm en time og politiet står deg og falken tauet vek bilen..har di låv til det ? nå står bilen i stavanger...og jeg har ikke lappen så jeg kan ikke kjøre den hjem...og vet ikke hvordan jeg skal få den hjem...? falken vil ha 1200 får å få bilen ut og 2500 får å kjøre den hjem..må jeg betale så mye eller fins det en enklere løsninger ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Stod du lovlig parkert og hadde betalt avgift, men allikevel taua dem deg, eller misforstod jeg noe..? Om bilen står brutalt feilparkert og er til hinder, så kan vel bilen i verstefall taues til nærmeste oppsamlingsplass og kreves gebyr for det, ja. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Såvidt jeg vet er det ikke ulovlig å parkere en bil uten skilter noe sted. Sålenge man betaler for seg altså. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Såvidt jeg vet er det ikke ulovlig å parkere en bil uten skilter noe sted. Sålenge man betaler for seg altså. jeg betalte for 2 timer...hadde 1 time ijen¨men bilen var vekke...så nå tenker jeg hvordan jeg skal få den hjem ijen..hadde akurat begunt å skru på den..og masssssse ijen...og får lappen snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 jeg betalte for 2 timer...hadde 1 time ijen¨men bilen var vekke...så nå tenker jeg hvordan jeg skal få den hjem ijen..hadde akurat begunt å skru på den..og masssssse ijen...og får lappen snart.. Hør med politiet hvorfor de tauet den vekk. Hvis de har en veldig god grunn, betaler du gebyret, og får med deg fattern og kjører den hjem. Det er hva jeg ville gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 I hvilken stand var bilen da? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Såvidt jeg vet er det ikke ulovlig å parkere en bil uten skilter noe sted. Sålenge man betaler for seg altså. På gate hvor det ikke er avgift er det maks 14 dager man kan stå parkert med ureg kjøretøy. På avgiftsplass er det andre regler. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Er den ikke kjørbar nok for veiene, kan du leie deg henger på Naboen til ca 300 spenn for 3 timer eller no, og få den frakta hjem på den måten. 2500kr er for drøyt uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 bilen er i kjørbar stand men cluchen er ganske slitt--så vet ikke hvorlenge den holder..og en sjerm mangler..skal ringe til politie i måren og klage Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 det var kjedelig... ser ikke noe grunn til at de skal taue den de har ikke noe med åssen bilen din ser ut de... i værste fall kan du si at du fraktet den med henger å satte den der så de ikke sier noe på at du har kjørt uten skilter Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg