Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 God dag! Da har det kommet til at jeg skal prøve noe jeg ikke kan, nemlig redigere film. Har alt jeg trenger, DV videokamera, firewire-kabel, og skaffet meg Pinnacle Studio Plus 10. Lurer på om noen har noen tips. Skal redigere bilkjøring/herjing osv. Tips til bruk av musikk, effekter, osv osv. Lurer også på hvordan man får sladdet enkelte ting som skilter osv.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Eneste tipset jeg kan komme med er vel det alle lærer kanskje mest av; prøv og feil :) Har aldri vært borte i programmet (brukte bare Photomack eller ettellerannet for veldig lenge siden når jeg lagde cs-filmer :P), men det går vel alltids an og prøve litt :) Men her er mange mange med peiling som kan svare, så jeg holder kjeft nå. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2006 Ingen flere som har noen innspill? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg