DynaCore Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 nei faen, jeg mente bilbyn, hmm, er ikke helt klar i hodet :S Hehe.. Da skjønner jeg hva du mener... Men som sagt, det er bare å lage en tråd, så kommer det folk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Ja blir det noe 'lokalt treff' eller?;) Er jo ikke snø heller nå, så da er det jo mulighet for at folk tar ut bilen sin fra vinterlagring entur... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Bumper denne jeg:) Må da greie å sope sammen en liten gjeng til et lite treff:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jeg er med :) er så dritt lei av shell bilbyn.. trangt å jævli!! har mye bedre plass, å bensinstasjon viss du vil ha pølse :P jeg drar ihvertfall dit på fredagen for å se om det er noe liv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 bilen min har værtunder kniven, men er vel klar i dag eller morra. så da bumper jeg dette! så kan vi vel avtale fullt oppmøte på bunnpris elgeseter på fredagen da? FULL gass fra 24:00? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Da sover nok jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Da sover nok jeg... Da er vi to, må jo jobbe på lørdag selfølgelig:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 da er det sagt da, fredagen klokken 12 :) de som kan møter opp, weeee Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 hæli;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Skal dere stå ute i kulda og sparke dekk i 12-tia om kvelden? Selv om noen kanskje skal bedrive litt lyssky aktivitet trenger man ikke vente lenger enn til tre-firetida på ettermiddagen før det blir mørkt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 rånerne er da ikke våkne da! desuten så er det den vanlige råninga jeg vil sammle igjen.... ikke nødvendigvis noe "gatebiltreff" men for all del! kan vi ikke si hele kvelden å natta så er treff plassen på bunnpris elgeseter i stede for alle andre plassene på fradag da? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Kan også "røpe" det til dere at det er noen STORE planer for sammling av bil trøndelag mot sommern! Kan nevne hintet "lovlig svinkjøring" Mere kommer ikke før eventuel handel er i boks ;) håper vi sees på fredag da folks, må spre ryktet da! Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 btw, kanskje alle som møte opp på elgeseter, heng sæ på te dragvoll en tur, artig plass :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Civic_karen Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kan også "røpe" det til dere at det er noen STORE planer for sammling av bil trøndelag mot sommern! Kan nevne hintet "lovlig svinkjøring"Mere kommer ikke før eventuel handel er i boks ;) håper vi sees på fredag da folks, må spre ryktet da! koffor likt æ den planen der ? ;P men dragvoll ja? ezy.. vil sje subarun leike sæ litt ;P btw, æ ska kjør babyblå galant stasj idag ;P civicen e itj helt ferdi enda :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 koffor likt æ den planen der ? ;P men dragvoll ja? ezy.. vil sje subarun leike sæ litt ;P btw, æ ska kjør babyblå galant stasj idag ;P civicen e itj helt ferdi enda :) det tenkt æ å på, subaru på G? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg