Gå til innhold

Spottings i Fredrikstad

Ranger emnet


Hassa

Anbefalte innlegg

Så gamle henriks GT40 var ute å lufta seg idag..Fytti helvette for en lyd.. ga bånngass bort over rolvsøy veien, må ha hatt god fart når han tømte minst 3gir bortover sletta der.

Pen den hvite skylinen til japan auto og.. Så den var bortpå hos han som driver med dekor og kjører for japan auto istad..Så den i går og, da var det ingen dekor på den, men idag var det noe blå "drift works" dekor langs siden på bilen. Likte den bedre som helt hvit.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja!

 

Flytter ned til Østfold, nærmere bestemt Skjeberg etter sommern for å gå på skole!

 

Hvordan er bilmiljøet nedover i disse traktene?

 

 

Finnes vel to typer bilintresserte her... De som står kvelden lang å legger ut om bil på en random bensinstasjon, og de som faktisk gjør noe. Jeg syns det er flaut å stå på bensinstasjoner osv, og det gjør også mine bilintresserte venner.

 

VACN møter i Sarpsborg hver første søndag i måneden.

 

Skjeberg er dog et trist sted.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, jeg trenger ikke å menge meg med skjeberg folka jeg :p

Skal bare treffe folk som har interesse, å jeg er ikke noe såkalt råner, så er ikke fan av bensinstasjoner over lengre perioder nei..

er bare litt langt å dra til Bærum for å treffe noen :p'

 

Såå, hvis folk vil ta meg til seg, så kommer jeg ^^

 

Forresten, høres jo greit ut med vacn treff hver 1.søndag ja!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

 

Flytter ned til Østfold, nærmere bestemt Skjeberg etter sommern for å gå på skole!

 

Hvordan er bilmiljøet nedover i disse traktene?

 

I Sarpsborg/Fredrikstad er egentlig bilmiljø sykt bra, du skulle bare visst hva som lurer rundt om i området. :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ikke fått vært med på de treffa enda, men det skal visstnok være ganske godt oppmøte :)

 

Forresten Hassa; Er det du som kjører den Passaten rundt i byen med parklys hele tiden?

 

Nei, det er nok en annen en..Kjører bare gjennom byen når jeg må.

Hvordan bil kjører du?Hvis du i det hele tatt har noen bil.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.8l

 

Sommermodus:

IMG_2044.jpg

 

Sånn den ser ut nå..

22012007.jpg

 

Ser ofte en rød Saab 9-3 med sota vinduer og hvite compomotive felger... Den er het! :D

 

Ser den stadig vekk selv, bor 500meter fra meg, pen bil! Skal ikke så mye til for å få den pen heller da; felger og senk, så er mye gjort.Vinduene er fabrikk sotet regner jeg med?

Har ikke fått sett den med compomotive felgene, har bare sett den på vinter hjula.

 

Pen a3 du har, er vel kanskje på tide å få slengt på sommer hjula igjen?Eller jeg skal vel kanskje ikke si noe jeg, har ikke giddi og fått på mine enda heller, mye av grunnen til det er nok at jeg ikke får 20"ene mine før august/september, så jeg må kjøre på de originale sommer dekka og felgene til da :(

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den idag med hvite compomotive faktisk. Tror ikke de er fabrikksota, for de er så mørke i siderutene. Elsker den bilen!

 

Takketakk. Jeg har solgt RS4 felgene mine nå til en svart A3 som går i byen.

 

Nå venter jeg bare på nye felger, men sliter litt økonomisk pga russetid. I verste fall får jeg ikke felgene før Juni. Ikke har de kommet enda heller, italierne er ikke akkurat det mest effektive folkeslaget...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår