Gå til innhold

Spottings i Fredrikstad

Ranger emnet


Hassa

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til en del biler nå i det siste som jeg ikke har giddet å skrevet noe om her før, fordi jeg heller samler de opp her nå.

 

Har sett en hvit Dodge Stealth ved Lisleby stadig vekk, tok bilde av den med mobilen, men får ikke lagt det ut pga. mangler kabel til tlf for å få lasta de over, men dama har, så da legger jeg det nok ut imorra.Klarte ikke å se om det var den modellen med vippe lykter (90-93/94mod?) eller den med vanlige frontlykter, så bare ræva på den.

 

her om dagen lå jeg ett stykke bak en gul amcar(hakke peiling på årstall eller modell, men vil tippe rundt 70-80tallet en plass), med pickup plan bakpå bilen..Samme typen som den røde amcaren, han Earl i "my name is earl" kjører.. :D Så bare ræva på den(store eksos rørgrinchy ).

 

Også står det stadig vekk en hvit polsk regga Audi UrQuattro eller hva det nå er rett over veien ved trara skole.

 

Noen med noe info?

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den Dodge Stealth'en du nevner tenker jeg er denne:

 

Eller?

 

neinei, det der er Blown sin.

 

Merca er det blitt snakket nok om.. Bare å fortsette å legge inn bilder av andre spottings. En kammerat så en dodge viper(vet ikke om det var din Dolk?) og en ford GT40 istad.Skal høre hvilke modeller og farger det var på de etterpå tenkte jeg.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den var blå og hvit så var det helt sikkert min ja, men det går en rød her og det kommer en svart hit inn til byen i disse dager vet jeg. :)

 

hihi, den svarte kom idag:hug:

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår