Vaktmesteren Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Her er mine to første mods. Evo'en lagde jeg sammen med en kompis av meg. Tar gjerne imot tilbakemeldinger i tillegg til svar på spørsmålet mitt; Hvordan får man nye "body parts" til å se ut som om du faktisk hører til bilen? De er jo som regel i en annen farge, og jeg har ennå til gode å finne en "color clone"-knapp jeg kan bruke... Så hvordan gjør man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 porscha var bra! Men evoen, det ser ut som et eller annet ikke passer.. Men stå på, øvelse gjør mester! Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaktmesteren Skrevet Desember 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2006 Jeg og kompisen moddet en ny bil, Q7+TT+Cars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg