Gå til innhold

Noen bekjentskap til denne golfen?

Ranger emnet


fred_stian

Anbefalte innlegg

Har laget meg en screensaver for lenge siden med bilder av en del golfer bl.a. fra forumet her, og der har jeg bilde av denne:

 

rodgolf4.jpg

 

rodgolf42.jpg

 

 

Er det noen her sin?!

 

Hva slags fanger, sideskjørt og lykter er det på den? Pris / url?

Synes det så vannvittig stilig ut og driver å vurderer meg ny bil, men synes 4'ern ser litt kjip ut orginal så jeg driver å sjekker litt priser på ting og tang! :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke tar helt feil, så er det gammelbilen til en her på forumet...

 

Frontfanger: Rieger R-RX

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=1538

 

Sideskjørt: Disse?

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=1512

 

Lykter: FK Automotive?(er vel flere som lager slike)

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7109&img=1

1999 VW Golf GTI Exclusive

2003 Aprilia RS 125 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle bilen til TFAC

 

tidligere eid og bygd TWG76 her inne på forumet;)

 

er mye detaljer på bilen her som skal litt til og følge etter vil jeg tro,

en annen ting er att det er leppe under fangeren som oxo gjør seg veldig godt.

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gamle bilen til TFAC

 

tidligere eid og bygd TWG76 her inne på forumet;)

 

er mye detaljer på bilen her som skal litt til og følge etter vil jeg tro,

en annen ting er att det er leppe under fangeren som oxo gjør seg veldig godt.

 

så mye skal det jo ikke til for å slå den bilen der=)og så mye detaljer er det ikke! den bilen der var vel i max power og ja...ikke mye detaljer osv på den bilen der nei=)men fet er den,absolut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, skal vel ikke dt, men fått høre litt smått, som jeg syns var kult da, alt fra pærer til innstrumenter, litt forsjellig..

men digger hele den bilen der, alt passer så bra og ser så bra ut :)

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg synes ikke det virker som det er så voldsomt med detaljer, hvertfall ikke som kan sees på disse bildene...?

Pærer, instrument mekking osv. kan godt hende det er på den men var hovedsakelig fanger osv jeg tenkte på...

Hvordan leppe er det som sitter på den da?

 

 

EDIT: Fant tråden hans..

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. gøy å se at gamlebilen blir diskutert...

 

Er ganske mye detaljer på den bilen, og ser at jeg fikk det til som jeg ville! nemlig at folk ser at det er gjort noe med bilen, men "ingen" ser alt som egentlig er gjort...

Når det gjelder stylinga så er det Rieger all the way... R-RX front, med leppe til (Vet ikke helt hva den egentlig passer til... var egentlig ikke til den fangeren, men fikk tilpassa den så den funka), Rieger "m3" sideskjørt, ble montert bak fram for å greie å komme over en fartsdump hjemme (små marginer), Rieger bakleppe og takspoiler. Panser sveiset. Lykter har vært litt forskjellig, men nå står det vel noen linselykter med angel-eyes på den, har vært 3 forskjellige "hjemmelagede" angeleyes lykter tidligere... Eksos fra simons. Felgene er 2 delte RH RAT ZD et31, KW variant 2, MYE som er gjort med interiør og motor-rom... zzyber har fått mye bilder av bilen med meg, så om han gidder kan han jo bare legge ut mer bilder her...

Bygde som sagt opp bilen, men har vel fått noen små forandringer etter at TFAC på hamar tok over, og etter dette har jeg ikke sett den... Lurte på å kjøpe den tilbake tidligere i høst, men nåværende eier ville ikke selge :( så da får jeg bygge noe annet gøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer ikke få sagt hvor mye jeg sikler på denne bilen :)

all ære til dg , drømmer om en så strøken og gjennomført golf :)

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår