Gå til innhold

MeigSjøl: Opel kadett C 1200 1974mod, førsteprosjekt: bilde oppdatering 24.02.08

Ranger emnet


MeigSjøl

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det ser kjempeflott ut, en god start,

 

jeg kan rekomdere deg og bruke wurth rustgrunning, koster 612kr for en boks med 1 liter, men dette funker faktisk veldigt bra, etter og brukt det selv i noen år, og veit om andre som har brukt det har det funker kjempe flott!

 

Kansje markedes beste syregrunning, husk det må overmales som all annen syregrunning.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk wurth, og er ikke wurth rustomvandler en syregrunning? den omvandler rusten som var til jernoksidanter.

 

Dette trodde jeg var syregrunning?

 

Men bare dritt i rustbullet bruk wurth, aldrig hørt noen ting om wurth, markedes beste produkt når det gjelder rust, !ta mitt ord på det,

 

snakk med bead lock på forumet her , han har drivet med opprett av biler i over 15 år og hør hva rekomnderer deg.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk wurth, og er ikke wurth rustomvandler en syregrunning? den omvandler rusten som var til jernoksidanter.

 

Dette trodde jeg var syregrunning?

 

Men bare dritt i rustbullet bruk wurth, aldrig hørt noen ting om wurth, markedes beste produkt når det gjelder rust, !ta mitt ord på det,

 

snakk med bead lock på forumet her , han har drivet med opprett av biler i over 15 år og hør hva rekomnderer deg.

 

Så har ikke han prøvd rustbullet heller da. Det er bra det og. :)

Blir spennende og se hvor lenge wurthen holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...
som typeC skriver, så ville jeg absolutt kappet vekk restene av de gamle buene!

skapt en skikkelig rustfelle der.

samt føye sammen innerskjerm og de nye buene.

 

hva slags buer er brukt forresten,

og er gulvet universalt eller til kadett c?

 

Har vist ikke sjekket her på en stund. Men holder på å kappe vekk restene av gamle buene nå.

gulvet er til kadett c, bestilte det på mekonomen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår