RS2 Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Siden jeg er så rå på data lurer jeg på følgende. Har WIN XP finner ikke ut hvordan jeg får bort følgende. Når jeg oppner et nytt vindu å trykker på en jeg alerde har opp så kommer det vinduet jeg netopp åpnet opp automatisk når siden er lastet ferdig dette er jævlig irriterende jeg vil selv bestemme når jeg skal se på denne siden noen som skjønte dette?? Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by RS2 Siden jeg er så rå på data lurer jeg på følgende. Har WIN XP finner ikke ut hvordan jeg får bort følgende. Når jeg oppner et nytt vindu å trykker på en jeg alerde har opp så kommer det vinduet jeg netopp åpnet opp automatisk når siden er lastet ferdig dette er jævlig irriterende jeg vil selv bestemme når jeg skal se på denne siden noen som skjønte dette?? Internett exsploder du snakker om ??? og når du trykker Ctrl N for å få et nytt vindu så kommer den siden du var på i det andre vinduet i det nye ??? Stemmer? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 -Du har en Explorer åpen og driver å venter på at en side skal laste? -Og imens åpner du en ny, og når den første siden er fedig lastet så hopper det første Explorer fram? Dette trur jeg ikke man kan gjøre noe med, jeg har ikke finni noe løsning på det iaff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by boXer -Du har en Explorer åpen og driver å venter på at en side skal laste? -Og imens åpner du en ny, og når den første siden er fedig lastet så hopper det første Explorer fram? Dette trur jeg ikke man kan gjøre noe med, jeg har ikke finni noe løsning på det iaff... Hehe... Får nok ikke gjort noe der... Selv om det sikkert er en enkel sak å fikse for de som er kjent i registret til winxp -HiiP- Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by boXer -Du har en Explorer åpen og driver å venter på at en side skal laste? -Og imens åpner du en ny, og når den første siden er fedig lastet så hopper det første Explorer fram? Dette trur jeg ikke man kan gjøre noe med, jeg har ikke finni noe løsning på det iaff... Virker som du er med på hva jeg mener ja. Men har bare dette problemet med WIN XP og Explorer Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Prøv opera. D er mange ganger bedre enn IE. http://www.opera.com/ Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by pIMp Prøv opera. D er mange ganger bedre enn IE. http://www.opera.com/ da må jeg laste det når jeg kommer hjem takker :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Bare hyggelig :) Husk å laste ned den versjonen med java hvis du ikke har lagt d inn fra før.. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Lastet den ned på jobben bruker den nå syntes den virker treigere en explorer jeg Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 d var merkelig. den er jo kjent for å være mye raskere. jeg merker stor forskjell Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by RS2 Lastet den ned på jobben bruker den nå syntes den virker treigere en explorer jeg Satt opp alt riktig da eventuelt proxy og sånt no? Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Originally posted by pIMp d var merkelig. den er jo kjent for å være mye raskere. jeg merker stor forskjell Den har blitt bedre nå syntes jeg. Syntes den virker bra. Får dra hjem å laste den der oxo Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg