Gå til innhold

2 delt frontfanger på A3 8L?

Ranger emnet


EIO

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Er frontfangeren til A3 8L todelt? Går det an å bare bytte den nederste delen, det som originalt er grå plast?

 

lurer på dette siden jeg har lyst på tåkelys og har ikke lyst til å bytte frontfanger siden den jeg har nå er nylakkert og fin. Ser litt ut som den nederste delen sitter i noen slags klips, men er ikke sikker.

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan prøve bsbildeler.no, streetdesign.no, norskbildelsenter.no

Pratet såvidt med en fra Eyecandy, de skaffer styling til A3.. Men, du må kontakte de..

 

Grøftelys.. Såvidt jeg har forstått (plukket litt informasjon her og der) så er der lagt opp for grøftelys ja. Ligger sikkert en leder i/ved hver hovedlykt.. Grå/gul kanskje? Og tror du må bytte bryteren i dashbordet (eller legge opp egen bryter)..

Håper noen andre her kan rette meg, før jeg legger ut altfor mye jeg ikke er sikker på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

 

Godt å høre det! Tror det skal være ferdig opplegg med kabler for tåkelys der også.

 

Det er ikke ferdig opplegg for kabler på de bilene før faceliften iallefall.

 

BTW: Powerzone har en frontskjørt på tilbud til 1500kr. Passformen er dårlig og skjørtet er et min mening stygt. Men det er billig.

audi7.jpg

 

Noen som ser likheten?

0_1175381008.jpg

1997 Audi A3 1.8 Ambition

 

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slående likhet, må si meg enig at det ikke var noe pent.

 

Hehe har funnet ut det samme som du da, det er ikke ferdig opplegg til tåkelykter. Men skal nok få til å lage en enkel relé-styring til de.

 

Bestillte nedre del av fanger hos Audi (1120 kr) den som er tilpasset tåkelys. Skal bare prøve å få tak i noen brukte original-tåkelykter, må holde kostnadene litt nede, forhandlere gir ikke uheldig vis ikke studentrabatt på deler. Sjekket prisen på den bryteren som sitter i modeller fra 2001 med tåkelys forran, bare bryteren koster 1250 kr. Får se det an litt hvordan jeg løser bryterutfordringen, kan se ut til at det blir en egen bryter til tåkelysene forran.

 

tanken er at det skal bli å nært originalt som mulig. Noen som har et par tåkelykter liggende som de ikke bruker?

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slående likhet, må si meg enig at det ikke var noe pent.

 

Hehe har funnet ut det samme som du da, det er ikke ferdig opplegg til tåkelykter. Men skal nok få til å lage en enkel relé-styring til de.

 

Bestillte nedre del av fanger hos Audi (1120 kr) den som er tilpasset tåkelys. Skal bare prøve å få tak i noen brukte original-tåkelykter, må holde kostnadene litt nede, forhandlere gir ikke uheldig vis ikke studentrabatt på deler. Sjekket prisen på den bryteren som sitter i modeller fra 2001 med tåkelys forran, bare bryteren koster 1250 kr. Får se det an litt hvordan jeg løser bryterutfordringen, kan se ut til at det blir en egen bryter til tåkelysene forran.

 

tanken er at det skal bli å nært originalt som mulig. Noen som har et par tåkelykter liggende som de ikke bruker?

 

Gidder du og legge ut noen bilder når du har satt på nedre delen eller? er keen på å se hvordan det blir.. Lyst på den nederste delen med tåkelys jeg å..

- Audi A3 1.8T 98' -

 

Prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slående likhet, må si meg enig at det ikke var noe pent.

 

Hehe har funnet ut det samme som du da, det er ikke ferdig opplegg til tåkelykter. Men skal nok få til å lage en enkel relé-styring til de.

 

Bestillte nedre del av fanger hos Audi (1120 kr) den som er tilpasset tåkelys. Skal bare prøve å få tak i noen brukte original-tåkelykter, må holde kostnadene litt nede, forhandlere gir ikke uheldig vis ikke studentrabatt på deler. Sjekket prisen på den bryteren som sitter i modeller fra 2001 med tåkelys forran, bare bryteren koster 1250 kr. Får se det an litt hvordan jeg løser bryterutfordringen, kan se ut til at det blir en egen bryter til tåkelysene forran.

 

tanken er at det skal bli å nært originalt som mulig. Noen som har et par tåkelykter liggende som de ikke bruker?

 

Sikker på at nedre del til faceliften passer?

Bli medlem i VACN, da får du 15% rabatt hos Møller.

Har selv innstallert tåkelys med relè, og det funker som bare det.

1997 Audi A3 1.8 Ambition

 

VACN - Østfold Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ikke ut som en dum ide å melde seg inn der :)

 

Ehm, jeg håper den passer, så litt på bilder av noen modeller fra 2001 med tåkelys, og det ser rimelig likt ut. Han hos forhandleren trodde også at det skulle passe. Finner det ut i morgen, skulle få delene da, ikke lyktene men resten. hadde vært veldig typisk at det ikke passet ;) men "time will show"

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår