SyClOnE Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 Hei.. Lurer på om noen har noen tips om hvordan man overfører bilder fra SE T610 og over til pc via datakabelen? Mvh Geir Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet September 2, 2003 Rapporter Share Skrevet September 2, 2003 akkurat nå som mms er gratis helt ut oktober så sender du bare bildene som mms melding til epost adressen din .. ellers må du ha en overføringskabel .. koster noen kroner tror jeg .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Det går ikke å overføre bilder fra T610 til PC ved hjelp av overføringskabelen, da må du ha enten Blåtann eller IR (go figure!) og det med å sende til e-post; det går det, men å sende mms til e-post gjør at jeg ihvertfall i Lotus Notes ikke kan lagre de som et bilde på pc'n.. :mad: men med blåtann eller ir går det lett som en plett! :) Men for all del, ikke kjøp overføringskabelen hvis du ikke allerede har gjort det.. kjøp heller en blåtann-modul Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Nei! Det går faktisk ikke å bruke DUC-10 eller DUC-11 til å overføre bilder med. hehe teit! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Originally posted by galaczy akkurat nå som mms er gratis helt ut oktober så sender du bare bildene som mms melding til epost adressen din .. ellers må du ha en overføringskabel .. koster noen kroner tror jeg .. Alternativt så sender du eposten som en epost, dvs. bruk epost funksjonaliteten i telefonen istedet for mms. Det burde være billigere når mms begynner å costa-quanta-lot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Ja det skal gå, men får faen ikke den e-post funksjonen til å virke.. angry må vel knote litt til med den.. Eller evt. kjøpe en blåtann-modul, lettest det :o Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet September 3, 2003 Rapporter Share Skrevet September 3, 2003 Jeg for min del har laptop, og da er det jo lekende lett å bruke ir! Bare sender via ir på tlf og de popper opp i xp =) ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet September 4, 2003 Rapporter Share Skrevet September 4, 2003 Bruk e-posten din.. Bra kvalitet, men jeg har Samsung og ikke Ericsson.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg