ss242 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 sikker på at dette er noe originalt?Så nå ut som noe hjemmesmeltet glassfiber greie. Volvo sluttet med "usa" fronten på 80tallet med en gang nyfronten kom ettersom disse reglene for "universal sealed beams" i usa ble tatt bort. Men det kan jo være dem hadde noe slikt som ekstrautstyr, men syntes bare størrelsen ikke stod i stil til nytypen blinklys heller... Ikke original nei, fikk kjøpt de på Eiker Motorshop før i tiden. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Har du bilde av en bil med disse? Nei, dessverre, hadde de på bil for ca 8-9 år siden. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hei va er egentlig så spesielt med gull boksen..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hei va er egentlig så spesielt med gull boksen..? Tenker du på gull tenningsboks til LH2.4? Det som er spesielt er at den kan chippes. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 hei fsl ja det var den jeg tengtr på.men boksen min til b230et ksn jo også chipes men det er vel ikke samme lh...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 et har ikke samme nei. Men poenget med gullboks er at både tenning og bensin blir chipet, altså to forskjellige chip på samme motor. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 hei.er det noen som vet vor man får takk i råder til b230et.og vilke råder bör jeg velge..?? Jer skal bytte kam vilken bör jeg velge.? er det noen fordel med stilbart kamdrev.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hei. jeg skal bytte kam på min B230ET vilken kam vil dere anbefal. og er det noen fordel å ha juster bart kamdrev..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PsychoSigV Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Du kan lett bruke US lykter på 87mod. Og enda bruke de blinklysene foran. bare skru to stag på hver av blinklysene og fest stagene i skruene til skjermene er skrudd med. Men har du lykteramma til US lyktene, det må du ha. Må kanskje banke ned frontplata litt for hullene lykteramma til US lyktene og skjæra av 2-3cm av lykteramma nederst. Jeg gjorde d på forrige Volvoen jeg hadde og det ble bra. Har dessverre ikke bilder å vise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PsychoSigV Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Trenger du råder, stempler osv. Gå inn på siden til Sten-Parner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hei PsychoStigV.tak for svaret..en kamakslin og justerbar kamdrev.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Motordeler handler du av Cylmo. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 hei er det ingen som kan gji meg svar på vilken kam jeg skal velge.og om det er noen fordeler med stilbart kamdrev..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest PsychoSigV Skrevet Desember 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2006 Det meste finner du hos Sten-Parner, også hos KG Trimning. Og norske siden BCB.no Om du er ute etter hviteglas til lykter eller blinklys, og xenonkit til 240.. se Radicast.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo 245 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2006 ok.men er det noen fordel med juserbart kamdrev da.? noen som kan gji meg svar på de da..?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg