myst84 Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ok da så... bare synd at de har så stilige saker der borte. tenker man må betale for prisen også. jada steinar ga meg et godt tilbud. fikk du sett nøye på sakene? hva syns du? Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 ok da så... bare synd at de har så stilige saker der borte. tenker man må betale for prisen også. jada steinar ga meg et godt tilbud. fikk du sett nøye på sakene? hva syns du? Har kun kjennskap til spilleren og den kan varmt anbefales til prisen. Basskassa og forsterkeren er sikkert ikke no dårlig kjøp det heller, til prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myst84 Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ja spilleren falt i god smak hos meg også, masse funksjoner. De andre er jeg ikke helt sikker på, basskassa ser bra ut, men åssen låter den tru? og forsterkeren er 2 veis som vi ser. han nevnte en 4 veis også, som jeg kanskje kunne egentlig tenkt meg, da kunne jeg kople basskassa og høyttalerne uavhengig. er ikke det bedre da? Siter Golf IV 1.9 TDI 2002 Firstline SPECIAL *Vrrooooomm* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg