lordbongo Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Klass 5, Fyrhjulsdrift Pos. Namn Tid/Slutfart/60-fot 1. Robert Pothorcki 10,875/208,49/1,729 2. Jon Anders Reinertsen 11,756/193,55/1,924 3. Kai Bakken 11,808/202,25/1,890 4. Odd Christer Nymoen 12,484/178,81/1,800 5. Ordin Orre 12,502/179,40/1,827 6. Alexander Paulsen 12,637/175,90/1,744 7. Andreas Åhlman 12,773/171,43/1,859 8. Jan Olav Ruud 12,806/177,63/2,028 9. Oivind Hatlestad 12,848/171,43/1,841 10. Anders Block 12,862/177,63/1,960 11. Morten Carlsen 13,300/163,14/1,913 12. Magnus Nilsen 13,339/181,21/2,417 13. Svein Inge Flateboe 13,352/167,18/2,036 14. Bjoern A. Moen 13,869/173,08/2,590 15. Ove Utland 14,207/152,54/1,914 16. Joachim Skarpsno 14,417/153,85/2,137 17. Steinar Bentsen 14,498/146,34/2,261 18. Peter Jungling 14,557/147,95/1,948 19. Daniel Mathisen 14,657/149,58/2,108 20. Karl Lund 14,874/152,11/2,303 21. Oivind Brustad 15,170/145,95/2,733 22. Martin Jansson 15,358/140,99/2,062 23. Hans Arne Mariaasen 15,625/150,42 24. Jon Ödegaard 17,516/125,87/2,504 <-------dette er ikke ille med en standar siræva stv da eller jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juli 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Klass 7, Max Street Pos. Namn Tid/Slutfart/60-fot 1. Morten Sivertsen 15,303/140,62/2,386 dette er en escort med en 900 kava motor uten revers men med sykkelens gearkasse stilig bil se bilde. Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Hadde den ikke Suzuki 900RR motor? Har lest litt forskjellig på forumet, noen sier Kawa noen sier honda... Noen som vet sikkert? Jævli spess og original den Escorten, morsom og fet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Måtte den stille i MAX street pga at det sitter en annen motor en kan få fra Ford eller ???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by boXer Hadde den ikke Suzuki 900RR motor? Har lest litt forskjellig på forumet, noen sier Kawa noen sier honda... Noen som vet sikkert? Jævli spess og original den Escorten, morsom og fet den. Husker ikke helt (da jeg ikke er sånn MC-fantast LOL ) men han har en Haiabusa 1300 liggende hjemme, som skal inn. Og kanskje! det blir turbo på den oxo. Men det hadde han ikke bestemt seg for ennå. (pr. Gatebil på Våler) Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juli 3, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 måtte stille i max street pga skjermbredding stod så i reglene?? jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by lordbongo måtte stille i max street pga skjermbredding stod så i reglene?? jon Da står det vel i reglene om hvor mye en kan bredde bilen, men skjermutbyggere som er "vanlig" (for en si)???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Jeg synes det er litt kult at Pollien kjørte over fjellet med Trans-Am'en, kjørte fra alle på Gardemoen (10,756s og ~210km/t), pakket bilen og kjørte hjem igjen til Bergen :) Skal bli spennede å se hvordan bilen går når han blir ferdig med å montere lystgass-anlegget! Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by espen Jeg synes det er litt kult at Pollien kjørte over fjellet med Trans-Am'en, kjørte fra alle på Gardemoen (10,756s og ~210km/t), pakket bilen og kjørte hjem igjen til Bergen :) Skal bli spennede å se hvordan bilen går når han blir ferdig med å montere lystgass-anlegget! Vet ikke hvem det er jeg.. Har du noe info bilde av bilen hans eller???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by lordbongo måtte stille i max street pga skjermbredding stod så i reglene?? jon Gjelder ikke disse 'Max Street' reglene bare letting av bilen? 1poeng for lettere speil 2poeng for lettere panser/dører osv osv Et eller annet sånnt er det iaff, men trur ikke man må stille i Max Street hvis ikke breddinga gjør bilen 'lettere'.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Det satt en Honda motor i den på Ringbanen. Han snakket noe om denne Haiabusa 1300 med tubo. Nå husker ikke jeg om han sa 270hk eller 370hk som han ville prøve seg på. Men det må vel være 270hk Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juli 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2002 Originally posted by boXer Gjelder ikke disse 'Max Street' reglene bare letting av bilen? 1poeng for lettere speil 2poeng for lettere panser/dører osv osv Et eller annet sånnt er det iaff, men trur ikke man må stille i Max Street hvis ikke breddinga gjør bilen 'lettere'.... :rolleyes: Står dette noe sted???? Hvis jeg hadde giddi å gjort det selv så... :D:D:D Lete altså.. hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Juli 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2002 Dette er Pollien, bilen blir bygget med tanke på Siver State Classic, et Open Road Challenge hvor man kjører en strekning på avstengte veier i Nevada. Bilene blir klasset inn etter gjennomsnittsfart, og Pollien stiller i "unlimited"-klassen sammen med verstingene. For å hevde seg trenger man et snitt på omkring 300km/t :D Motoren er en 9.0 liters V8 helt i aluminium, han snakker om at han klarer å bruke ca 650hk - jeg tror det er det mer men han har litt problemer med feste, spant hele 201m strekningen på Eikås med gataslicks. Uansett holder han på å montere lystgassanlegg nå. Var og hilste på i garasjen og tittet på DL90'en hans i går kveld, og der sto jammen den "ordentlige" motoren hans også - en tørrsump V8 i aluminium med Brodix topper og to av de største turboene jeg har sett... jeg tror alvorlig talt at om bilen ikke bøyer seg eller noe eksploderer så kommer bilen til å gå noe helt vanvittig - han snakker om 1000hk pluss i en motor bygget for kraft i mellomregisteret. Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.