Holmez Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg har for en måneds tid siden kjøpt meg en Audi A4 1.6 2003 modell. jeg lurer på hva slags alternativer jeg har for å få mer HK? har ikke så mye peiling på mekking. Er det noe alternativ med chipping? har 102 hk nå. det går greit, men blir kejdlig i lengden :P tenker på å få den opp med 30-50 hk ;) i første omgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 jeg har for en måneds tid siden kjøpt meg en Audi A4 1.6 2003 modell.jeg lurer på hva slags alternativer jeg har for å få mer HK? har ikke så mye peiling på mekking. Er det noe alternativ med chipping? har 102 hk nå. det går greit, men blir kejdlig i lengden :P tenker på å få den opp med 30-50 hk ;) i første omgang Hehe...lykke til:P med en 1.6 liter er det vansklig å få mer hester!! Eller blir ihvertfall veldig dyre hester:P Du kan sikkert bytte ut eksosanlegg, sett på k&n filter, chippe kan du også, men du får ikno ut av det, blir bare veldig dyrt! litt over 15 K på 20 hester er bortkasta:P og veldig lite merkbart!!;) Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 tror ikke du har så mye motor å trimme på. Skal du trimme endel så tror jeg det lønner seg å kjøpe deg en ny a4 med turbo. Men kan jo vel alltids sette i en chip :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmez Skrevet Desember 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hva koster det med ny motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
upin6150 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Dyrt, men viss du har planer om å trimme, hvorfor ikke bare kjøpe en bil med litt større motor a ? Å trimme en 1,6liter er jo nesten det samme som å prøve å sette flere ben på en hest. Noe som jeg vil anta er umulig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hva koster det med ny motor? Koster en del, og koster enda mer å bytte:P hehe... Kjøp deg heller en bil med større motor!!:=) Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Bytt bil! Jeg hadde en 1.6 A4 når jeg var 18 og ville den skulle gå fortere. Monterte eksos og filter, blei kulere lyd men gikk ikke bedre! Jeg syntes den bare så og hørtes bedre ut :) Men det holdt for meg Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bassmania Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Bytt bil! Jeg hadde en 1.6 A4 når jeg var 18 og ville den skulle gå fortere. Monterte eksos og filter, blei kulere lyd men gikk ikke bedre! Jeg syntes den bare så og hørtes bedre ut :) Men det holdt for meg hehe, samma gjorde jeg på min gamle a4:p HEHE.. fikk på sånn HP luftfilter, bilen hørtes ut som en M3, kunne høre den på en mils avstand, men så tok det også en mil før den kom fram da:P hehehe..... Siter 2010 Audi A4 1.8 Turbo MLT 2002 Audi A4 1.8 Turbo... solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hehe.. da har man hørt det åsså.. :roll: Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Ehe.... Ikke noe problem å dra ut mere hester! Koste vil det jo såklart gjøre, men det gjør det med alt! Kjøp turbo kitt eller ""lag"" et selv (eget oppsett). Eller: Grenrør og 2,5" eksos, chip, filter, høvling av topp? (vet ikke hva kompen. er på allerede på disse bilene jeg? Og er det 16v topp?) Mage småting som kan gjøres, men det beste er å få på en snurre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 jeg har for en måneds tid siden kjøpt meg en Audi A4 1.6 2003 modell.jeg lurer på hva slags alternativer jeg har for å få mer HK? har ikke så mye peiling på mekking. Er det noe alternativ med chipping? har 102 hk nå. det går greit, men blir kejdlig i lengden :P tenker på å få den opp med 30-50 hk ;) i første omgang Her er en link jeg kom over, ikke store forskjellen men litt: http://www.trimchip.com/test/asp/Tekniske_data.asp?modell=Audi+A4+1.6 Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 9 hester for 6100 spenn, yo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 9 hester for 6100 spenn, yo! Det er helt rått det da Rune :) Hoho Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Alt går hvis man vil og har penger :P Turbo funker jo,men er det å få bygget det og tilpasset. Her er en link jeg kom over, ikke store forskjellen men litt: http://www.trimchip.com/test/asp/Tekniske_data.asp?modell=Audi+A4+1.6 De har juksa med toppfarten! :P Fatter ikke hvor de har fått at toppfarten er 205km/t. Jeg klarte så vidt 200km/t i en laaaang nedover bakke :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandre Skrevet Desember 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2006 Selg hele bilen og kjøp deg 1.8T i steden er mitt råd :) Siter - 92 Audi S4 2.2 Turbo x 98 Audi a4 Avant 1.8 TQBilstereo prosjektSolgt x 90 Audi 90 coupe 2.3 Solgt x 91 Lada samara 1.3 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg