sveiser`n Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 hallo stian her.. vet ikke om denna tråden skal ligge her men.. saken er at jeg driver og restaurerer en ford mustang 65modell (står i bare skalet) men saken er at jeg trenger en C4 kasse til denne (4trinns automat) noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? noen som har evt?mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 er ikke c4 tre trinns automat da... Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 hvis du er villig til å reise land og strand, så kan kanskje http://www.nitroz.se være til hjelp Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 C4 kasse er 3 trinns ja, hvis du skal ha 4 trinns må du se etter AOD Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Hva med c6? er det bare en sterkere versjon av c4`n? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Desember 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2006 Mye større enn c4.Omtrent som 727 vs 904 eller 400 vs 350 Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg