Gå til innhold

pruppern:77' 242 gatebil prosjekt. MOTOR MONTERING PÅGÅR! NYE BILDER!

Ranger emnet


pruppern

Anbefalte innlegg

  • Svar 397
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ikke lage deg GT spoiler da?

 

er det ikke to typer av den? en som er sånn som den jeg har nesten og en som er flat og rund?. hvilken mener du?. den som henrik H har på sin synes jeg er drit tøff.:partyon:

1977 volvo 242 turbo

1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer)

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det du bruker for og få bort alle bulkene.. har en del av de jeg og.. men er ikke sikker på hva jeg skal bruke for at det skal bli bra.. eller vertfall at det ser bra ut.. og er det mye jobb?

kjør med vett, ligg bredt!

Audi 100 (1988)

x Volvo 240GL (1987mod)

x Volvo 240GL (1986mod)

x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har skjøt det da, men er det noe spesielt merke som er best og bruke.. og er det mye jobb.. har aldri gjort dette selv skjønner du, men en gang må jo bli den første....[/quote

 

tror ikke det har så mye å si hvilken sparkel du bruker tror jeg. jeg husker ikke navnet på min men den selges ivertfall på bilxtra. ganske enkelt å bruke på bulker ja

1977 volvo 242 turbo

1990 Strøken BMW 320i 2 dørs (turbosekser kommer)

1989 BMW ALPINA B6 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke to typer av den? en som er sånn som den jeg har nesten og en som er flat og rund?. hvilken mener du?. den som henrik H har på sin synes jeg er drit tøff.:partyon:

 

 

Jepp, slik som HenriK H har :)

- Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod

400hk prosjekt..

- Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod

Mvh

//Kristian Ekren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår