Gå til innhold

hvem er best, Henning eller Petter?

Ranger emnet


eirikand

hvem synes dere er best, Henning eller Petter?  

25 stemmer

  1. 1. hvem synes dere er best, Henning eller Petter?

    • Petter Solberg
      9
    • Henning Solberg
      17


Anbefalte innlegg

Henning er i den beste, det er ikke Petter

 

ja, stemmer det!

 

når så dere sist en fordi brøt pga tekniske problemer ?

samme kan vell sies om citroen, men med tanke på at de kommer med ny bil, så vil jeg ikke utale meg om den enda.

 

men er det flere enn meg som ikke helt skjønner hva petter gjør i subaru?

han kunne helt sikkert kjørt samme bil som loeb i år, men i stedet velger å kjøre subaru, som bare har lagd problemer for han i det siste.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, stemmer det!

 

når så dere sist en ford brøt pga tekniske problemer ?

samme kan vell sies om citroen, men med tanke på at de kommer med ny bil, så vil jeg ikke utale meg om den enda.

 

men er det flere enn meg som ikke helt skjønner hva petter gjør i subaru?

han kunne helt sikkert kjørt samme bil som Loeb i år, men i stedet velger å kjøre subaru, som bare har lagd problemer for han i det siste.. :S

 

Ford sleit iverthfall når de kjørte med Colin Mcrae 2002 om jeg ikke husker feil. Husker han sleit veldig å var piss-sur på den focusen i rally sverige å alt var feil å den var bulka som en ford fiesta.. Dvs justert litt :D

 

Citroèn har hatt veldig mye tester og forsking på bilene sine. Dvs vært hakket bedre enn konkurentene på akkurat dette. Det skal de ha skryt for.

 

Subaru har sliti kun pga en tufs. Å det er tufsen av en F1-inginør som komr i rally-sammenheng med SWRT i 2004. Hva pokker har da en F1-bil og en rally-bil i likhet?!? Eneste er vell at begge er biler. Derfra har det dalt nedover. Men Subaru har tatt frem 2004-modellen som de har hos fabrikken. Den som var en videutvikling av 2003 modellen som Petter Solberg ble verdensmester med for å få istand 2007-modellen til å bli en vinnerbil (eller en bil som kan henge bedre på konkurentene?). Isteden for en bil som er for myk når det gjelder karosseri og deler. Dvs samme problemet som Mitsubishi sleit med Lancer Evo 7 Wrc. 1 Wrc bilen til Mitsubishi.

 

Mvh

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Ford sleit i 02 har vel lite å bety. Alt er nytt siden da, og Colin har gått ut på dato

 

Nå sleit også Carlos Saintz da i 2002. Rally Kenya, Rally italia og i Spania kjørte han ut. Å første året 2001 så sleit de også med olje trykket bl.a

 

Colin har nå ikke gått ut på dato. Han driver å utvikler egen rallybil for tiden ;)

 

Samt at han er med å kjører litt her og der. Å ikke glem når han kjørte for Skoda i Australia å greide og vise resultater, noe ingen av Skoda-sjaførene har greid. Da ble til å med andre team imponert. Den fyren kan virkelig satse :D

 

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-7309409269423119439

 

Michael_ : samme kan vell sies om citroen, men med tanke på at de kommer med ny bil, så vil jeg ikke utale meg om den enda.

 

Citroèn sin C4 er ferdig utviklet. Noe sier meg at de har testet mye av delene i Xsara for så å bruke de i C4.

 

Sjaførenes Sitater:

Dani Sordo : "Testing is going well (with the C4), but it is young. Normally it is fast, very fast. It is different to drive compared to the Xsara. The Xsara is small and the C4 is more like the Ford, it is big. But at the moment it is very quick. There will be some more tests with the C4 (over the next few weeks) - and sometimes with the Xsara too. Normally though I will work for next year with the new car. I will be working a lot with the C4 for Monte Carlo and Sweden over Christmas, but that is a nice Christmas!"

 

 

Timo Rautiainen : "We are really looking forward to 2007 now. It is not long (until the new season begins). We have already started testing. We will then spend Christmas and New Year at home - that is good. I am looking forward to the new season and I really hope that we can stop that French guy!"

 

http://wrc.is.free.fr

 

http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=fr_en&trurl=http%3a%2f%2fpoypoy38.free.fr%2fEssaisC4SUBmusique.zip Her er en nydlig video av C4 på asfalt og vinterføre. Å Subaru på Bf Goodrich/Michelin :)

 

Mvh

 

CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner fortsatt ikke hvor Mc Rae og Sainz og 02 Focus kommer inn i bildet av hvem som er best av Henning og Petter. Sainz er borte, Mc Rae er borte, og 02 Focusen er borte fra VM, og er ikke en gang bra nok i norgesmesterskapet...Henning sitter i bilen som vant merkesmesterskapet i 06, når det er sagt skal det bli interessant med den nye Subaruen i Mexico

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår