ManiaCoupe Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Looking good! Ser du fikk bra hjelp av gamle(fård)kæra også. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Jada.. Jeg bytta klutsj på Sirævva'n til Stein mens han sveiste.. :) Grei deal det ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Noen bilder av det utrolig lekre interiøret!! 100% strøkent!! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Så ganske strøkent ut det der ja. Har du planer om å bytte ut den sure motoren i noe kvassere? Siter Saab 9-5 2.0T [x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Så ganske strøkent ut det der ja. Har du planer om å bytte ut den sure motoren i noe kvassere? Hvorfor i himmels navn ødelegge en motor som fungerer og går som den skal?? Trenger ikke masse hester for å cruise rundt en fin sommerdag.. Nei, som sagt tidligere i tråden, bilen blir holdt 100% original... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Hvorfor i himmels navn ødelegge en motor som fungerer og går som den skal?? Trenger ikke masse hester for å cruise rundt en fin sommerdag.. Nei, som sagt tidligere i tråden, bilen blir holdt 100% original... Du får jo trimkam til denne, i stedet for 50 orginale hk kan du få opptil 53 Hk med kammen... Gromt... :win Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Du får jo trimkam til denne, i stedet for 50 orginale hk kan du få opptil 53 Hk med kammen... Gromt... :win Høhøhøhø :D nattas gullkorn! :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 med de 3 ekstra hk er det bare og montere vinger og ta seg en flytur ;). Enig, fungerer den bra, hvorfor bytte? Det interiøret var snacks ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Samme interiøret som jeg har i mitt einserprosjekt! Deilig farge! Si ifra hvis du kommer over slike "hattehylleholdere" i plast.. der høytalern er baki.. Jeg mangler nemlig den ene siden for å få komplett strøkent interiør.. Mvh Endre Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ble en lang økt i går ettermiddag/kveld.... Men orket ikke å oppdatere da det skjedde noe annet trist i livet mitt.... Her er noen bilder fra gårsdagens jobb......... Venstre innerskjerm er ferdig. Og kom godt i vei på høyre innerskjerm... Vet ikke når det blir gjort noe mer på denne bilen nå. Men oppdateringer kommer så fort det skjer noe! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ble en lang økt i går ettermiddag/kveld.... Men orket ikke å oppdatere da det skjedde noe annet trist i livet mitt.... Her er noen bilder fra gårsdagens jobb......... Venstre innerskjerm er ferdig. Og kom godt i vei på høyre innerskjerm... Vet ikke når det blir gjort noe mer på denne bilen nå. Men oppdateringer kommer så fort det skjer noe! Maen.. Jeg føler med deg.. :) Ser bra ut dette.. Bartefrans / Kåbbåyen er på plass ser jeg :D:D Tenkte å ta turen innom en tur på søndag på vei hjem fra Oslo.. Møtes på verkstedet eller noe?? Ta en prat og se litt ;) Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Høyre innerskjerm er ferdig. Høyre hjulbue bak er ferdig og klar til å tinnes... Samt sveise litt på innsiden av hjulbuen. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Sitter på jobb og kjeder meg så lager en liten beskrivelse på hjulbuebytte :) Måler opp hvor mye vi trenger å bytte.. Renser først for dårlige plater og dritt, og kapper ut det som ikke kan reddes.. Når alt er tilpasset av ny og gammel hjulbue, er det frem med falsetanga og lage fals som den nye hjulbuen skal ligge oppi.. Ferdig med den biten er det bare å punkte, punkte, punkte, punkte.. Husk etter første runde med punkting må stålet få kjøles seg ned før man punkter på nytt. Dette for å unngå at stålet skal slå seg.. Resultatet er knallbra! Ikke slått seg i det hele tatt. Lar fagfolk leke seg på mine biler jeg :) Flere bilder kommer når vi skal tinne hjulbuen. Blir minst mulig sparkel på mine buer... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Dette begynner å bli bra. Det er bra når fagfolk gjør jobben. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 minst mulig sparkel byr på minst mulig sprekker ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg