Mr Bean Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Det va jo kipt. VAr jo litt mer rust en det såg ud som da. Men det fikser du. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Det va jo kipt. VAr jo litt mer rust en det såg ud som da. Men det fikser du. :) Fryktet at det skulle være mer.... Så er ved godt mot jeg :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 Fryktet at det skulle være mer.... Så er ved godt mot jeg :) Men det er jo bra når det går den veien. :) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Ble full aktivitet på verksted i dag. Både på MX'n og CL'n... :) Fikk besøk av Skidracer i dag, og satte han i arbeid med det samme :) Han tok av skjermen og begynte å rense for tectyl og slipe rent til nye sveiseplater. Mens jeg slipte ned CL'n og la på skikkelig komponent grunning så den blir tørr og fin over vinteren.. Takk for hjelpa! Prosjektet er godt i gang! :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Knall. er kanaler og slik bra for rust el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Knall. er kanaler og slik bra for rust el? Kanaler er fri for rust, utrolig nok. :) Skal få tatt med skikkelig kamra opp og ta bilder av alt. Mobilkamra funker ikke i lengden! :( Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Desember 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 Kanaler er fri for rust, utrolig nok. :) Skal få tatt med skikkelig kamra opp og ta bilder av alt. Mobilkamra funker ikke i lengden! :( hehe, da har du vært heldig med denne bilen må jeg si,for jammen er det kjedelig og bytte innerkanal og ytterkanal:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Først av alt, Godt Nyttår alle sammen! :D Ble en lang økt på verksted i dag, der jeg fikk slipt ned begge innerskjermer og sjekket grundig for rust. Samt slipt ned en 4 cm bred kant i hjulhuset på begge sider bak, da hjulbuene skal byttes. Møkka jobb, men greit å bli ferdig med dette først som sist! Alt er dermed klart for å kappe ut plater og bytte ut rusta med nytt stål :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hva har du brukt å pusse bort gugga med? Ser ut som liten og inneffektiv børste... Husk også å pusse ved innfesting av forskjermer i bakkant...fant rust der på min rustfrie Einser. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Hva har du brukt å pusse bort gugga med?Ser ut som liten og inneffektiv børste... Husk også å pusse ved innfesting av forskjermer i bakkant...fant rust der på min rustfrie Einser. Brukte skikkelig negerkuse fra Würth, lilla typen som visstnok er hardere en svart, på drill, samt en slags pusseskive til å ha på vinkelsliper. Av et slags nylon belegg. Ligner litt på nålefilt teppe på en måte... Så jeg ikke sliper stålet, kun gugga... Funka meget bra... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Brukte skikkelig negerkuse fra Würth, lilla typen som visstnok er hardere en svart, på drill, samt en slags pusseskive til å ha på vinkelsliper. Av et slags nylon belegg. Ligner litt på nålefilt teppe på en måte... Så jeg ikke sliper stålet, kun gugga... Funka meget bra... Oki...jeg syns stålrondell tar meget bra og den tar bare gugga. En slik en: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Cheron og hans kjærlighet til einsere, han burde bli kåret til årets einsereier 2007! 12 Januar er jeg ferdig på jobb, og kan sikkert ta en liten tur for og titte ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2007 Cheron og hans kjærlighet til einsere, han burde bli kåret til årets einsereier 2007! 12 Januar er jeg ferdig på jobb, og kan sikkert ta en liten tur for og titte ;) Så så.... :) Bare å komme og titte det. Blir alltid rykene varm kaffe når vi har besøk :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Satan.. sett på kaffen.. jeg kommer snart :D Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Har sveist opp nesten hele venstre innerskjerm i helga, og her kommer noen bilder av skadene og jobben :) For en gangs skyld tatt med skikkelig kamra! :D Dette var tilstanden på venstre side.. Høyre.. Og etter noen timer så det sånn ut på venstre..... Ferdig med første del Og så dukka det opp besøk fra Die Aller Vaerste gjengen med den siste biten jeg mangler av sveisedeler foran :) Fortsatte i fremkant.. Og med dette tok vi helg... Forsetter på mandag :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg