2wd sedan Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Denne er jo ganske grei synes jeg. Til salgs er den også. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 en pen og gjennomført bil! ;) link til annonse? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Veldig tøff bil detta!!! :) Bra jobba! Det eneste jeg ikke likte så godt var disse lysene under grillen forran... ble litt "påklistret" på en måte.. Men ellers så er dette den tøffeste Touranen av den gamle typen jeg har sett hittil! :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Det er org rs6 led lys.Bilen er påkostet ca 100k i høst. Er en ganske fet bil synes jeg. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Er nok den peneste touranen jeg har sett hittil av de ngamle type nja! tøff bil!! Sikkert smak og behag detta med de lysene i grillen... men jeg mener den hadde sett mer stilren ut uten disse. Me ndet er sef. smak og behag. :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Er nok den peneste touranen jeg har sett hittil av de ngamle type nja! tøff bil!! Sikkert smak og behag detta med de lysene i grillen... men jeg mener den hadde sett mer stilren ut uten disse. Me ndet er sef. smak og behag. :) De gjør seg bedre live så du ser carbon og slikt. Får kansje ikke så godt intrykk av de på bildet.Men det er som du sa smak og behag,alle liker ikke de samme tingen takk og pris for det for det hadde blitt kjedelig. Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 De gjør seg bedre live så du ser carbon og slikt. Får kansje ikke så godt intrykk av de på bildet.Men det er som du sa smak og behag,alle liker ikke de samme tingen takk og pris for det for det hadde blitt kjedelig. Hehe.. så sant så sant :) Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg