Gå til innhold

Bilder av Touraner

Ranger emnet


prizma

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Betalte du ikke innskudd???

 

Er det ikke ett minimumsbeløp på rundt 30-40.000 kr man må betale da?

 

Eller er det firmaleasing?

 

Nei jeg trengte ikke å betale noe som helst. Jeg har privat leasing. Men sikkert pga jeg ikke hadde noe annet lån akkuratt da jeg leaset bilen. Tror jo mer du har i lån ellers jo mer innskudd må du betale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg trengte ikke å betale noe som helst. Jeg har privat leasing. Men sikkert pga jeg ikke hadde noe annet lån akkuratt da jeg leaset bilen. Tror jo mer du har i lån ellers jo mer innskudd må du betale.

hmmm.. hadde ikke noe lån jeg heller....

 

Dette er hentet direkte fra dinside.no:

"Hovedkostnadene ved en leasing- eller privatleieavtale, er summen av engangsbeløpet du må betale ved begynnelsen av leieperioden og den månedlige leien. I tillegg må du betale merverdiavgift på årsavgiften - en merutgift på 690 kroner per år- når du leaser bil. Dette utgjør omtrent to tusenlapper i løpet av tre år. "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har en sort 06' 2.0 TDi DSG Exclusive og betalte 40.000 + mva i forskudd, leaset på 3år/60.000km og jeg betaler 1590 + mva i måneden. Gjennkjøpet er vel på 189.000,- hvis ikke jeg husker feil. Men jeg skal sette opp månedsleien til ca 5000 + mva nå, slik at gjennkjøpsverdien blir mye lavere, så kjøper jeg den ut privat og setter baksete i den, når den tiden kommer.

 

Av ekstrautstyr så har jeg full klima, navigasjon, multifunksjonsratt og hengerfeste. Det enste som bilen ikke har er skinn.

 

Har bestilt nye felger nå. JZ Street 8,5x19 med 245/35-19 dekk og har et 35mm senkesett liggende som jeg skal få satt på.

 

Driver å bygger litt omfattende stereo i den nå, hvis noen vil følge med på prosjektet http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=75

 

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. ja tror og jeg setter opp måneds "avdraget" snart. Jeg skal bytte ut min front unit med en dobbel-din spiller. Driver å får inn en del fra utlandet nå som jeg skal teste om jeg kan selge via gjennom butikken min. Men lurer på om jeg skal bli spesialist på Touran :) er jo søkk og kav av Touran'er i norge.

Men åssen iso-kontakt har du valgt til din spiller? altså fra orginal til din spiller. er det ikke flere å velge i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår