petrez Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2006 Argh, venter bare på stereo nå, tar jo evinnelig lang tid med posten i disse juletider... Har stått reg. innlevert i Oslo siden tirsdag, forhåpentligvis datasystemet som ikke har blitt oppdatert, og den kommer i tide. Men har mine tvil :( Ellers ja, takk for komplimenter. Har fått mange hyggelige bemerkninger på den i området rundt her allerede, moro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ja, er ikke bare bare med posten i juletider vet du.. :) Hva er det slags stereo du har bestilt? Noe store greier, eller bare helt "standard" liksom? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrez Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Ble ikke noe mer enn en billig stereo nå først, en Sony CDX-GT200 spiller, Arizona Eagle GX69 (6x9") bakhøyttalere, iso kabler + høyttalerkabler... Har et Focal Polyglass 5,25" comp.sett som skal inn foran, + DLS monoblokk forsterker og JBL GT10 sub (noe jeg har hatt liggende her en stund). Planer om å skaffe en 4 kanals forsterker til høyttalerne etterhvert, så får det heller holde til nå. Er ikke det mest ekstreme kvalitetsanlegget det her, men har mest anlegg i bruksbilen, her blir det mest for å ha grei nok lyd. Får heller oppgradere det litt og litt etterhvert, om jeg skulle få behov for det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford.Pow Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Jeg syntes da at dette hørtes ut som et godt anlegg jeg. Kanskje ikke det mest ektreme, men poenget er vel å ha god lyd for en god penge. Halve Norge trenger ikke å høre deg;) Tror det funker fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 En meget fin Granadacoupe:) Har selv en Consul GT Coupe fra -74 som egentlig ser akkurat helt lik ut, bare at den er grønn.. Kjempebra at det finnes folk som vet å ta vare på disse bilene, for det er slett ikke mange sånne igjen på veiene nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Nå ble jeg misunnelig! Slik en vil jeg å ha!:) "Sjekke på nett* Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ja disse bilene er d verd å ta vare på.Står en slike en å holder på å ruste bort her jeg bor å,har spurt han som eier den om han vil selge den,men neida overhode ikke intresert i d nei..Idioten mener vist d er bedre bilen ruster bort,en at noen tar vare på den...den er forøvrig eg orginal coupe 2,3L Hvit med sort tak. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petrez Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Takker igjen for hyggelig tilbakemelding! Et par nyere bilder her, det dukket opp noe mer rust i løpet av tida jeg har hatt den desverre, spesielt rundt hjulbuene. Har nå fått pussa bort det verste, men har ikke råd til hellakkering på denne bilen, så blir nok å spraye over/skjule det så godt jeg klarer etter at grunnarbeidet er gjort. Det er også fare for at bilen kan bli solgt før vinteren, da det ser ut til jeg mister garasjeplass i år :(. Veldig synd i så fall, har virkelig begynt å elske denne bilen, og det er ikke måte på hvor mange fine kommentarer jeg får på den ute på veien... Her tatt utenfor Mosseporten Senter: Edit: Bilen er nå solgt, hadde ikke garasjeplass til den i vinter og lite med tid til å ta meg av rust og det som måtte gjøres, så den ble solgt i slutten av august. En vakker dag blir det kanskje Granada på meg igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Fan så kul bil du har fådd! Bra noen enda går for skikkelige biler..Hold den orginal og old school. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvald Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Suveren bil! Få tak i nye støtfangere og lister, det ser mye bedre ut. Ikke umulig å skaffe heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tZar Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil er den bilen solgt nå, mener i alle fall at jeg så den til salgs for en stund tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg