esbandos Skrevet Desember 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Aha.. Så sånn som gasseren er nå, er det ikke choke på den? hmm.. Da er det jo egentlig lite man kan gjøre med den gassern der egentlig.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Er jo bare å få tak et topplokk til en sånn med spjellene på plass... 6 skruer og et E-klips til å feste akslingen til armen,så er du i mål... resten av gasseren er nok ikke noe problem. :) Kan grave i hyllene og se om jeg har et løst lokk...ble litt deler til overs etter 6 måneder med ekstrem-justering av de der... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 :turboed1 Du har ikke tilfeldigvis et par 36\36 el no liggende?? Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 :turboed1 Du har ikke tilfeldigvis et par 36\36 el no liggende?? Nei, største orginalgasseren jeg har er 32/36'ene... monterer sykkelgassere hvis jeg skal ha mer krutt,de er omtrent 10 000 ganger bedre både flødesmessig og justeringsmessig... Ikke så rart,med tanke på at de er ca 30 år nyere i design... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Mikuni ect er saker det.. lite brukt her til lands men svenskene har jagd ut bra mye gamp ved bruk av mikuni i rallycross. seff er det sikkert noe svenske hk oxo, men det funker fint Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Godt bygde motorer harver ut rundt 250 med RS 40'er... men nå er vi off topic... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 forgasseren er fult brukenes uten, og hvis du en eller gang må choke, så er det bare til å legge hånden over... Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 forgasseren er fult brukenes uten, og hvis du en eller gang må choke, så er det bare til å legge hånden over......hvilket er litt upraktisk alene på en bruksbil tidlig om morran i snøfokk og filterboksen på...da bør man ha LANGE armer... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.