Boosti Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Subben durer etter motoren, hvor kan kilden til forstyrelsen ligge. Signal og strømkabler ligger på vær sin side av bilen. Alt funa helt bra til jeg hadde ut kassa for ei uke sida, etter det kom duringa. Jeg har også en lcd skjerm hvor bilde er veldig urolig. Den funker helt fint når motoren er av, men når jeg starter bilen begynner går det striper over skjermen. Denne er kobbla opp i sammen med lyset inni bilen. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Hvis ikke du gidder å feilsøke hele jævla bilen så ta og kjøp deg en jordsløyfe-dings som du smeller på signalkablene mellom spiller og forsterker. Det funket for meg. Les mot slutten av prosjekttråden min, har ett bilde også. Lykke til Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 eller bare jorde signalkablene. Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Desember 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Jorde signalkablene? hæ? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EnJoy Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ta å sett på en liten Kondensator på dynamoen :P Skjekk hvordan dynamo du har , så stikk du på bilsterio butikk :P Eller ta å skjekk om dynamoen er fuck.... Siter audi/vw forever!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 eller bare jorde signalkablene. JORDE SIGNAL KABLENE?:omfg Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 JORDE SIGNAL KABLENE?:omfg den lille "remote" kabelen som ligger imellom signalkablene er til jording :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 den lille "remote" kabelen som ligger imellom signalkablene er til jording :) Ja men det er REMOTE, og ikke SIGNAL. Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hei! Har hatt samme problemet i min bil i det siste(brumming i sub, "knatring"/"uling" i mellomtone og diskant(dynamostøy). Støyen var liten når jeg spilte lavt, men ble kraftig forverret når jeg spilte høyt en viss tid. Til meg var cd-spilleren jordet til torpedoveggen i min MB, forsterkerene til chassi i bagasjerom. Resultat, en skikkelig jordingssløyfe. Til meg løste problemet seg ved å flytte jordingen for cd- spilleren fra torpedoveggen, til batteriet i motorrommet. Sier ikke at problemet løser seg for deg, men det er da forsøket verdt...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterkis Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Hei! Har hatt samme problemet i min bil i det siste(brumming i sub, "knatring"/"uling" i mellomtone og diskant(dynamostøy). Støyen var liten når jeg spilte lavt, men ble kraftig forverret når jeg spilte høyt en viss tid. Til meg var cd-spilleren jordet til torpedoveggen i min MB, forsterkerene til chassi i bagasjerom. Resultat, en skikkelig jordingssløyfe. Til meg løste problemet seg ved å flytte jordingen for cd- spilleren fra torpedoveggen, til batteriet i motorrommet. Sier ikke at problemet løser seg for deg, men det er da forsøket verdt...:) Så på din head unit bruker du - på batteriet? Siter Aprilia / Carina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 det kan også være at kappa i signalkabelen din funger som jording mellom forsterker å spiller. det kan da hjelpe å ha en ledning mellom chassi på forsterker og spiller Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 den lille "remote" kabelen som ligger imellom signalkablene er til jording :) Når ble den det? Den er og blir til remote den. Det som menes med jording av signalkabel er å ta å koble ytterste del av kontakta på signalkabelen til jord. Prøv det, ikke umulig at det virker. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 den lille "remote" kabelen som ligger imellom signalkablene er til jording :) Det var vel en tråd her om akkurat denne, og alle ble vel til slutt enige om at den ikke var jording.. Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Ruxxy, på mitt anlegg har jeg koblet +/- på cd-spiller til batteriet i motorrommet, + via automatsikring til forsterkerene i bagasjerom - jording til forsterkerene i bagasjerom er i bilens ramme. Har et relativt lite anlegg for tia', og trenger derfor kun ett batteri.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg